Is this real love? - Chapter 17 -

1 månad senare

''Men ååh, lägg ner Justin.'' röt Miley medans hon gick iväg från mig på stranden, ''Vem är det som ska lägga ner här va?'' röt jag tillbaka och sprang ifatt henne. ''Men gå till dina andra tjejer då, om dem betyder så jävla mycket. Jag kan hitta en egen lägenhet här. Eller så flyger jag helt enkelt bara hem till Ohio igen. I don't wanna be just the next girl.''

http://28.media.tumblr.com/tumblr_lwbeioqXM71qjugvmo1_500.gif

''Vem sa att jag har andra tjejer? Den enda jag älskar är du'' sa jag och skulle precis lägga armarna om henne, när hon backade. ''Rör mig inte. Du är en lögnare Justin. Jag vill inte ha med dig att göra mer.'' sa hon och sprang iväg.



Jag blev så otroligt arg på honom.
Jag stack hem till Justins hus, och sprang upp på rummet,  drog fram min resväska och började slänga ner alla kläder, ''Ska du någonstans?'' jag vände mig om, och där stog Alfredo. ''Jag ska hem. Till Canada.'' sa jag snabbt och kort, ''Justin kommer bli förkrossad, han älskar dig. Varje kväll när vi sitter i soffan och kollar på tv, så berättar han alltid hur mycket han älskar dig'' sa Alfredo och kramade om mig. ''Han får fan visa den med då. Jag ringer Ryan och frågar om jag får bo hos honom, så får vi se sen om jag kommer tillbaka, när Justin har växt upp.'' sa jag och kollade ner i golvet och tog upp min telefon.
''Ryan?'' svarade han kort, ''Hej Ryan, det är Miley.'' sa jag, ''Hej du, hur är det?'' frågade han och jag kunde nästan se leéndet på hans läppar. ''Tänkte fråga om jag kan få bo hos dig.. Justin och jag kommer inte överrens. Så jag ska flyga tillbaka till Canada ikväll.. Tar första bästa planet.'' sa jag, ''Du får gärna bo hos mig... Men du behöver inte åka till Canada för det. Jag har flyttat till en lägenhet i L.A. Jag kan komma och hämta dig nu om du vill? För du är väl hemma hos Justin gissar jag?'' frågade han, ''Ja.. Jag ska bara packa ihop dem sista sakerna, jag kan messa dig sen!'' sa jag och la på snabbt, eftersom det hördes som Justin kom.

Jag slängde ner dem sista grejerna i väskan och sprang ner för trappan. Så klart, så stog hela crewet i vardagsrummet, och kollade väldigt skumt på mig, jag tog upp mobilen och messade Ryan. ''Ska du någonstans?'' frågade Justin och såg ledsen ut och tog min hand, ''Tänk för, ja, det ska jag. Jag menade det jag sa till dig.'' sa jag och ryckte handen från hans grepp. Jag sprang ut och såg nu att Ryan stog där ute. Jag slängde in väskan i baksätet och hoppade in i framsätet sen, och sen körde vi iväg.
''Tack för jag får bo hos dig.. Iallafall ett tag! Det betyder jätte mycket!'' sa jag och kollade på Ryan, han var rättså söt faktist. ''Det är lugnt du!'' sa han och drog en snabb blick på mig, men vände den snabbt mot vägen igen.

När vi kom fram till Ryans lägenhet så kollade jag upp, ''Bor du längst upp?'' frågade jag, och suckade samtidigt som jag hoppades på det. ''Yes'' sa han och log och gav mig min väska.
Vi gick in i byggnaden och gick in i hissen. När vi kom upp, så gick vi rakt fram till en dörr, och Ryan låste upp. Jag tappade verkligen hakan, för det var nog den finaste lägenheten jag sett någon gång, i hela mitt liv. ''Woow, det här är för bra för att vara sant. Ååååh, jag älskar takvåningar'' sa jag och log och gick runt i hela lägenheten.

På kvällen så satt vi i soffan och kollade på The Hangover part II. ''Har du någon filt jag kan låna?'' frågade jag sen, ''Det ligger en inne i sovrummet'' sa han och pekade mot dörren till sovrummet. Jag gick in där, och då slog en tanke mig, ''Ryan, vart ska jag sova?'', ''Antingen får du sova i soffan, eller så får du sova med mig'' sa han och skrattade, ''Jag kan sova med dig, bara jag får ett eget täcke'' svarade jag och kastade filten på honom. Han vände sig bak och så kastade jag en kudde på honom med, ''Du din'' sa han och sprang efter mig med kudden. Han kastade den på mig och samtidigt snubblade jag, och Ryan snubblade på mig, så han låg över mig och var ungefär 3 cm från mitt ansikte. Han tittade mig djupt in i ögonen...

Kommentarer
Postat av: Emma Bieber

meer jättebra

2012-01-02 @ 17:51:11
Postat av: ellen

jääätteeee braaa!!! meraa!!

2012-01-03 @ 12:10:15
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/
Postat av: Cherry ♥

Sjukt bra skrivet :D <33

2012-01-05 @ 23:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0