if we're meant to be, we will meet again! chapter 80 →LAST CHAPTER←

Tillbaka blick från förra:


- Vad är det?
- Kom hit igen!
- Vadå?
- Vill du veta mer varför du fick en livvakt?
- Ja.
- Jo, dels då för att du ska gå säker på stan. Men också, för att du har blivit en stor skådespelerska nu. Jag har människor som har frågat om du skulle ha viljat vara med i större filmer, men det var då det hände så mycket med dig och Carlos och så. Men säg bara till om du vill vara med i en större film, så fixar vi det.
- Va? Seriöst?! Fan. TACK TACK TACK TACK!!

Jag gick ut ur rummet med ett leénde på läpparna.
När jag gick ner till bilen så drömde jag hur det skulle bli när jag skulle spela in stora filmer.
Jag satte i mina hörlurar i öronen och satte på min iPod. Sen körde jag hem med ett leénde på läpparna.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Jag åkte hem i lugn och ro, och tänkte på vilken jäkla underbart liv jag har.
Jag satt och lyssnade på låtarna, som jag hade ställt in på shuffle. Men efter ett tag så la jag ifrån mig iPoden och koncentrerade mig på vägen istället.
När jag kom hem, så sprang jag upp till Carlos. När jag kom innanför dörren till mitt rum, såg jag honom ligga där i min säng. Han sov som en liten bebis. Jag gick sakta mot honom, och kramade om honom. Han hoppade till lite och vände sig om och kollade på mig med halvöppna ögon.

- Jaså, du tog dig en liten tupplur, sa jag och skrattade
- Haha, ja. svarade han samtidigt som han gäspade

Han satte sig upp och kramade om mig. Sen kollade han mig rätt in i ögonen, och kysste mig.

- Du är den finaste jag har. Du är det bästa som verkligen har hänt mig. Jag älskar dig Lina. Då, nu och föralltid!
- Aaaw, Carlos. Du är mitt allt! Jag älskar dig.

Vi gick ner i soffan, och tittade på tv. Allt var så fridfullt.
Jag var så lycklig med Carlos. Han fick mig att känna mig som hemma. Han var allting jag behövde. Och han var min, och han kommer vara min i hela livet. Även fast vi har bråkat, så blev vi alltid sams igen.

Medans vi tittade på Jersey Shore, så satt jag och funderade på det här med men att jag ska få spela in stora filmer, och att jag och Carlos har fått en livvakt. Det är helt underbart. Men Carlos vet inte än. Så nu får jag fan ta och berätta.

- Carlos.. sa jag medans jag tog fjärren och slog av tv:n
- Vad är det älskling?
- Jag har en sak att berätta. sa jag och kollade djupt in i hans ögon medans jag tog hans hand
- Prata på.
- Jo, VI HAR FÅTT EN LIVVAKT OCH VI SKA FÅ SPELA IN STÖRRE FILMER ÄN BIG TIME RUSH SERIEN !!!!! skrek jag och hoppade

Han kollade på mig med en chockad blick och sen började han le.

- Fyfan vad skönt, vi behöver inte oroa oss att gå i stan, eller nått sånt nu! sa han och kramade om mig

Vi fortsatte att titta på tv, och sen ringde det på dörren. Jag gick och öppnade och utan att kolla genom titt hålet så öppnade jag bara.
Där ute stog ett dussin tal paparazzis och började fråga en massa frågor. Jag menar, hur fan visste dom var jag bodde.
Jag smällde igen dörren snabbt igen och låste att lås som fanns att låsa. Ropade på Carlos och han  kom och drog för alla gardiner i huset.
Tillslut blev det helt mörkt. Jag blev lite rädd och kollade mig runt försiktigt i mörkret. Även fast jag inte såg så mycket, så kunde jag ändå se silluetterna av Carlos. Mina ögon blev mer och mer van vid det mörka.
Jag hörde nått som knakade bakom mig och allting stannade i kroppen på mig. Sen fortsatte jag gå mot vardagsrummet tror jag det var, när någon helt plötsligt tog tag i min arm och la sin hand över Min mun.

- It's raping time....
-
HAHAHA, as kul Carlos.. sa jag och slog till honom

Johannas perspektiv:


Studion gick som vanligt idag. Fast det var ändå tråkigt.
Det hade redan börjat bli smått vinter och snön hade börjat falla lite smått.
Jag hade fyllt år, fast jag ville inte fira den så mycket, men det blev ett litet kalas ändå med folk och sånt.

När jag var påväg ut från studion fick jag en lapp av Soulja

- Men yoo, du får inte öppna den förräns du kommit till bilen, sa han och blinkade.

Jag la ner den i fickan och blev nyfiken.
Precis när jag hade satt mig i bilen, så drog jag upp lappen ur fickan och läste den. Det stog såhär:




Yo Johanna.
Jag har kirrat så du kommer släppa ditt album om exakt 1 månad. Men nu till den stora saken.
Du ska vara med i Teen Choice Awards, så du är nominerad till lite smått och gott!
Hoppas att det blir bra, och hoppas du får det bra nu i en vecka.
shu.




Hela jag började le. Jag kunde inte fatta det. Mitt egna album, kommer släppas om en månad. Och ännu bättre TCA?! Omg.

Jag körde hem snabbt och ryckte upp dörren hemma.
Jag skulle springa upp till mitt rum, men i trappen krockar jag med världens finaste person, Justin. Han log mot mig, och det gjorde mig helt varm i kroppen.

- Hej älskling. Haft en bra dag på jobbet? sa han och blinkade
- Sötnos, du skulle bara veta!

Vi gick ner från trappan båda två, och kramades. Efter en stund av kramandes, så kysste han mig. Kyssen var ovanligt lång, men mysig. Efter den, så kollade vi varnn rätt in i ögonen. Sen flashade han med sitt leénde, som får mig knäsvag.

Vi gick in i köket och tog ett glas chockladmjölk var. Sen satte vi oss vid köksbordet.
Jag berättade om albumet och TCA, och han verkade riktigt glad för mig. Han ställde sig upp och kramade om mig.
Efter en lång och varm kram, så ringde min mobil.

- Aaa det är Johanna?
- Det är Lina, kan vi komma över?
- Aaa visst, kom så fort ni kan.

Jag och Justin gick in till vardagsrummet och satte oss och tittade på tv. Och efter ungefär 20 minuter så knackade det på dörren.
Jag gick och öppnade dörren och där stog Lina, Carlos, och med sig hade dom en picnik korg. Vi gick in i uterummet och satte oss och började fika på vad dom hade med sig.

Vädret var väldigt annorlunda denna kvällen.
Snön föll från himmelen men samtidigt så var det milt i luften. Det var en fin solnedgång också.

Jag tänkte på hur tursam jag är som har sånna här underbara vänner.
Att jag är tursam för mitt liv överhuvudtaget. Allting var så perfekt just nu.

Men, detta är inte slutet. Mitt liv har bara börjat. Det kommer hända tusentals grejer till.
Men jag hoppas på ett sånt här underbart liv, livet ut.

Men vem vet vad som händer här näst?











-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ett litet halv gulligt slut.

Yeps. Denna novellen är nu slut. Det kommer inte fler kapitel till denna. Just denna novellen.
Men det kommer komma en fortsättning, när Lina, Carlos, Johanna och Justin har blivit äldre.
Det kommer typ vara en kort novell. Sen där efter kommer jag börja skriva en helt ny.

kommentera :').












Kommentarer
Postat av: it's all about lilly's life

skit bra! skriv mer nu!!!

jag kommer föjla din blogg för den är asgrym!

vi kanske skulle kunna byta länkar om du vill jag skriver också en novell fast inte om JB.

Om du vill så klicka in på min blogg www.beststories.blogg.se och kommentera att du vill så lägger jag till dig bland mina länkar och du mig bland dina?

puss & kram

2011-07-28 @ 13:00:54
URL: http://beststories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0