Is this real love? - Chapter 16 -



''Tror du hon sover?'' hörde jag någon viska, ''Jag är nästan 100% säker'' hörde jag Justin säg, ''Gör det nudå?'' sa den väldigt bekanta rösten. Jag kikade med ena ögat, och såg Justin och Selena, kyssas. Han sa ju att det inte var så. Jag kände hur tårarna började rinna, och jag började skrika.


-


''Älskling? Älskling?'' hörde jag Justin säga svagt medans han skakade försiktigt på mig. Jag vaknade med ett hastigt andetag. ''Jag drömde en hemsk dröm.'' sa jag när jag kröp upp i hans famn, ''Vadå?'' sa han medans han smekte min panna. Han la en hårslinga bakom mitt öra. ''Att du och Selena kysste varann. Även fast båda ni två är mina bästavänner. Det bara, var hemskt'' sa jag och drog täcket över mig. Jag kände hur Justin stelnade till lite, ''Det är inte så. Jag älskar dig, och bara dig!'' sa han och smekte mig på ryggen. ''Jag älskar dig med!'' sa jag och lutade mig mot hans bara bröst. Jag hörde hans hjärta slå.



''Borde du inte ringa dina föräldrar? Dem är kanske oroliga?'' frågade jag när vi satt och åt frukost, ''Nej.. Rätt åt dem. Du vet inte ens varför jag åkte hit?'' sa hon och kollade på mig med en ledsam blick, ''Det var inte bara för att träffa mig, va?'' frågade jag medans jag sträckte mig efter hennes hand över bordet, ''Nej. Det var det inte.'' sa hon och kollade ner i sin skål med cornflakes, ''Vill du berätta?'' frågade jag och smekte hennes hand med tummen, ''Det var så, att när jag kom hem, så var jag så sur, och elak. Jag mådde inte alls bra i Ohio. Jag menar, först bodde vi i Stratford, sen flyttade vi till L.A, och nu flyttade dem till Ohio. För att jag inte skulle bli skadad? Pff, in my ass. Dem berättade att det var för att dem inte ville att jag skulle vara i närheten av dig. Att det var du som hade gjort allt sämre. Men screw dem, för så vart det inte alls.. Jag blev jätte arg och började skrika åt dem, när dem sa att Mike var en bra kille. Men dem vet ingenting.'' sa hon tillslut.

Vi gick och satte oss i soffan och kollade på tv, 'Ett päron till farsa firar jul' var på. Jag höll Miley tätt intill mig hela tiden. ''jag älskar dig'' sa jag och kysste henne i nacken. Hon vände sig om och kollade mig djupt in i ögonen, ''Jag älskar dig med! Mest av allt'' sa hon och gav mig en stor och blöt kyss mitt på munnen. När hon skulle ta bort huvuet, så höll jag kvar det, och vi kysstes läääääääänge. ''Hejsan turturduvor'' kom Alfredo och sa. Miley slängde sig i armarna på honom, ''Jag har saknat dig!'' sa hon och kramade honom hårt och länge.
Dem var som syskon, Miley och Alfredo. Bättre vänner än vad jag visste, och ibland gjorde det mig avundsjuk. Men jag fick ju stå ut med det.







Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

Jag har precis hittat ett fantastisk sätt att tjäna pengar som stor eller liten bloggare. Jag har själv tjänat ca: 500 kronor på en dag, kolla in på mitt tips/knep här:



http://fotokobran.se/2011/december/ett-grymt-satt-att-tjana-pengar-pa.html#comment



Och om du mot förmodan inte vill ha såna här fantastiska tips ber jag om ursäkt! :)



kram - fotokobran.se

2011-12-27 @ 17:26:40
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Cherry ♥

Sjuktbra skrivet :D ♥♥

2011-12-29 @ 15:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0