....

Alltså, detta svider att säg.. men jag funderar på att sluta blogga. alltså, sluta skriva novellen.
det är så irriterande att från ena dagen ha massor med läsare och kommentarer, till nästa dag inte ha nått alls.
nu har varit bra läsare, och har alltid skrivit fina kommentarer.

jag ber om ursäkt att jag har uppdaterat dåligt. men ni vet inte hur det känns att ha lagt upp ett kapitel, som man har jobbat med i en halv timme till kanske en, en och en halvtimme. jag lägger ner mycket av min tid när jag skriver kapitel, för jag vill att dom ska bli bra. men tydligen blir dem inte det.

jag ska inte lägga ner bloggen, inte än iallafall, och jag kommer fundera ett litet tag på om jag ska sluta blogga. Men om jag ska fortsätta, så vill jag ha läsare, som kommenterar och så.

Erat val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0