if we're meant to be, we will meet again! chapter 53

Tillbaka blick från förra:


Efter ett tag skrev jag att vi skulle träffas och att dom skulle komma till Justins hotell.
Det kom någon och knackade på dörren, vi ropade att det var öppet. Det var Carlos och Johanna.
När dom kom in i vardagsrummet, så gjorde jag och Justin som vi hade bestämt. Vi kysste varann....



------------------------------------------------------------------------------------------




Vi kysste verkligen varandra. Och efter ett tags tystnad hörde jag bara hur påsar dunstade till golvet och sen att Johanna sprang ut från hotell rummet. Jag vände mig om och där stog Carlos med ögon stora som meloner.
Efter ett tag öppnade han munnen men tystnade snabbt igen och sen började han prata

- Ä-ä-är ni tillsammans?
- Alltså... mer hann jag inte säga
- Ni behöver inte berätta något om det, jag vill helst inte veta. sa han och sen så gick han

Blev dom verkligen så arga, eller sura eller hur man ska säg? Men dom skulle få kännas hur det kändes. Även om jag saknar Carlos kyssar.
Okej, men vad ska vi göra nudå? Detta blir ju lite pinsamt att bara sitta här med Justin.

- Det gick ju bra! sa han och skrattade och flyttade armen, men han såg fortfarande lite bekymrad ut
- Ja, det gjorde det väl. Men det kändes ändå inte bra, sa jag och kände mig helt hemsk


Justins perspektiv:


Det kändes egentligen inte bra alls detta. Det kändes liksom hemskt att kyssa min bästavän, medans det är Johanna jag älskar. Även fast jag blev besviken på henne, så kändes det inte rätt att göra samma sak mot dom.
Och nu vet jag inte vad jag ska göra!

- Lina, detta kanske inte var rätt sak att göra, vi hade ju bara kunnat prata med dom om det?
- Men då hade dom inte fått känna på vad dom gjorde mot oss ju?!
- Men ändå
- Strunt samma

Detta kändes inte bra, och jag saknar Johanna. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag får snart panik.
Jag har ringt henne flera gånger, men hon svarar inte.
Vad ska jag göra? Jag kan ju inte åka hem nu när jag är i Ohio. HJÄLP MIG GUD!!

Carlos perspektiv:


Allting som skulle bli så bra. Varför gjorde dom det äns? För att ge igen, hämnd då.
Men vad ska jag göra åt detta nudå? Varför blev det som det blev? Varför kysste jag Johanna? VARFÖR?!
Jag tänkte på det hela tiden, jag gick och satte mig vid datan och hade nästan precis glömt det för en stund när jag går in på The News Paper Ohio, så stog det såhär

* Jaha, verkar som Big Time Rush stjärnornas förhållande är över kanske, eller? *


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH NEJ, detta är ju inte äns sant?
Jag läste resten av artikeln och allt som stog var bara lögn. Inget annat än en stor fet lögn. Varför måste media överdriva så?


Johannas perspektiv:


Jag fattar inte att detta nyss hände? Jag hade nästan precis hämtat mig från förra dåliga saken, nu händer en till. Jag vet inte vad jag ska ta mig till?!
Jag älskar både Justin och Lina, mest. Och antagligen gjorde dom bara detta för att ge tillbaka. Men jag saknar Justin så inerligt mycket.

Nu hade det gått några dagar och jag står inte ut längre, jag måste ringa Lina!
Det tog några singnaler, men sen svarade hon


- Det är Lina?
- Lina, det är Johanna. Alltså förlåt. Jag vill inte att det ska vara såhär
- Inte jag heller. Jag saknar dig!
- Jag saknar dig med!
- Kan vi inte träffas eller nått och prata ut om det?
- Jo, kom hit till mig. Jag vill inte gå ut.
- Kommer direkt.


Vi la på och sen efter en halvtimma så kom hon.
Vi satt i soffan och snackade i alla fall en timme om bara det som hade hänt. Och jag fick reda på att dom kysste varann flr att göra oss avundsjuka. Vilket jag kunde förstå.
Efter typ tre timmar av pratande, så ringde bådas telefoner, och vi svarade.
Det var Justin i min lur, och jag tror det var Carlos i Linas.
Justin berättade hur mycket han saknade mig och att han var ledsen han var  och att han ville ha tillbaka mig. Jag var först osäker, men gav honom en chans till.


Linas perspektiv:


Det var Carlos som ringde. Han berättade att han var ledsen på alla sätt och vis och att han älskade mig mest i hela världen. Jag kunde inte mer än att förlåta honom eftersom han är den bästa någon någonsin kan önska sig.
Johanna bad Justin komma över, så jag bad Carlos med att komma över.
Efter tjugo minuter kom båda två och vi tittade på film. Och allting var som det var meningen att det skulle vara.


------------------------------------------------------------------------------------






Wiiiiiiiiiiieeee, nu blev det ju riktigt bra med alla. Dom blev vänner, och inga missförstånd.








Kommentera! :D

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0