Is this real love? - Chapter 4-

Jag gick runt och grunnade på var jag skulle kunna hitta henne. ''Scooter, hur ska vi kunna hitta henne? Jag kan ju inte bara helt random skicka ett DM till henne på twitter och säg typ så, 'Hej, Jag är Justin Bieber. Och jag skulle jätte gärna vilja veta vad du bor. Jag vill att du ska vara med i min musikvideo, men jag vill helst träffa dig först'? Eller kan jag det?'' fortsatte jag och började få runt i cirklar. ''Justin, ta det lugnt. Vi åker helt enkelt till polisen och ber dom att hitta hennes namn. Så funkar det nog,'' sa Scooter, men jag lyssnade inte. Jag fortsatte bara att gå runt, runt i cirklar. ''Jag kan vara din tjej i din video'' sa Jazmyn och började skratta och sprang sen och kramade mig. Jag tog upp henne i min famn. ''Du kan vara min lillasyster i min video'' sa jag och började le och kramade henne hårt.
Efter att ha myst med Jazzy, så ringde min mobil. ''Justin?'' svarade jag samtidigt som jag gäspade till lite, ''Hej älskling, det är Selena!'' sa hon med världens finaste röst. ''Tänkte bara höra hur det var'' sa hon sen efter några sekunder, ''Det är bara bra! Men du, jag måste rusa nu, måste jobba. Vi hörs sen, älskar dig. puss!'' sa jag och sen la jag på. ''Scooter, vi sticker till polisen nu'' ropade jag på honom. Vi gick ner till parkeringen och hoppade in i bilen. ''Nu kör vi'' sa jag och klickade hans hand.




Jag kunde fortfarande inte fatta att jag fick vara med i tidningen. Jag satt och tänkte på det hela tiden. Rätt som det var, så ringde min mobil, jag tog upp den utan att kolla på skärmen. ''Miley?'' svarade jag lite halvt nochalant, ''Det är Mike.'' sa han dystert, ''Hej sötnos. Jag har saknat din röst!'' sa jag glatt, men märkte snabbt att det var nått som var fel, ''Har det hänt nått?'' frågade jag lite halvt oroligt, ''Miley, vi måste prata'' sa han sen, ''Vad menar du?'' frågade jag nervöst, ''Jag.. jag.. Jag har träffat en annan tjej. Som jag gillar väldigt mycket. Ta inte detta fel, jag tycker fortfarande om dig, men inte riktigt på samma sätt. Men vi kan väl vara vänner?'' jag kunde verkligen inte ta in dom orden han sa. Dom sårade djupt. Jag klickade samtalet utan att säga hejdå eller nånting. Jag bara klickade på röd lur. Jag kände hur tårarna började rinna ner för kinderna på mig och jag satte mig ner på golvet med en duns. Jag kunde inte inte fatta, att människan jag älskar, har lämnat mig.

Jag ställde mig upp och torkade bort tårarna, och försökte inbilla mig att Mike ändå inte var nån bra kille, och det kändes faktiskt bättre.
Jag kollade  ut ur fönstret, och såg att det körde ovanligt många bilar förbi huset. Och ovanligt många polisbilar. Några av dom stannade utanför huset, och mitt hjärta började dunka ännu snabbare.  ''Miley, kom ner lite!'' ropade mamma nere ifrån, och hon lät förvånad, uppspelt och jätte glad. ''Kommer'' skrek jag tillbaka och sprang ner för trappan. När jag kom ner, så möttes jag av mammas stora leénde. Jag gick fram och ställde mig brevid henne, och mötte honom. ''Hej, det är du som är Miley va?'' frågade Justin Bieber. ''Ja..'' stammade jag fram, jag var väldigt chockad just nu. ''Justin, kom in och sätt dig'' sa mamma och pekade mot vardagsrummet. Han klev in i huset och gick in och satte sig i soffan. ''Du har inte en aning varför jag är här va?'' frågade han och flashade med sitt leénde, jag skakade osäkert på huvudet och började le lite halvt.''Jag vill att du ska vara med i min nya musikvideo'' sa han och log stort. Jag blev alldeles till mig, och började le storsint. ''Ser ut som vi har en tjej på kroken'' sa den stora mannen, som jag kände igen, ifrån Elle photoshooten.







Kommentarer
Postat av: Cherry

sjuukt spännande :D

längtar tills nästa <3

2011-10-06 @ 14:18:05
Postat av: Emma Bieber

meer awesome

2011-10-06 @ 22:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0