if we're meant to be, we will meet again! chapter 43

Tillbaka blick från förra:

Vi stog där ett tag till, och precis när vi skulle gå ner till bilarna igen, så hörde vi en röst vi kände igen. Eller, det var inte bara en röst, utan typ tre eller fyra, när vi vänder oss om så står Sean Kingston, Christian&Caitlin och Jaden&Willow där. HAHA, mer underbara vänner får man leta efter.Dom hängde med ner till bilarna och åkte med oss till Johannas place, sen åkte vi till stranden, vi tog med oss filtar och sånt så vi inte frös. Sen satt vi där, och bara hade det bra. Tillsammans!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Vi satt där en stund och bara snackade. Vi snackade om allt möjligt.
Christian verkade inte ha det så kul, så han gick iväg och satte sig lite längre bort, ute på bryggan faktist. Johanna kollade bort dit och tyckte nog det var synd om honom, så hon gick dit och så satte dom och snackade antagligen.
Dom kom tillbaka sen skrattandes och jag tittade på Justin då. Vilken blick. Aja, Johanna och Christian är bara vänner ändå ju.
Hon gick och satte sig brevid Justin och lutade huvudet mot hans axel och han la armen om henne. Jag gjorde samma sak fast med Carlos då förstås. Tiden gick och nu var klockan så mycket att vi åkte hem. Sean hem till sitt, Caitlin och Christian skjussade hem Willow och Jaden och sen åkte dom med hem. Sen åkte Johanna och Justin med hem.


- Tack för en fett underbar dag! sa jag och kysste Carlos
- Tack själv min sköna! sa han och kysste mig tillbaka


Vi gick upp och la oss och vi somnade ganska kvickt.
På natten, ungefär vid klockan tre hörde jag något rasa där nere. Jag tänkte inte mer på det för det kunde ju vara nån av hundarna. Sen hörde jag fotsteg i trappan, okej, nu var jag rädd.


- Carlos, det är någon som går i trappan
- Va? frågade han nyvaket¨
- Ja, det hörs som någon går i trappan
- Jag går och kollar, sa han och var halvvägs uppe ur sängen när jag knuffade tillbaka honom.
- Och lämna mig ensam här? Aldrig. sa jag bestämt
- Okej okej, men ska vi bara låta det va då?
- Njae, eller jag vet inte..


Jag var ruskigt rädd och ville ligga innerst. jag rullade över Carlos och somnade om.
Dagen efter så vaknade jag av att mamma kallade nere ifrån. Jag väckte Carlos och vi gick ner. När dom såg att det kom ner en kille med, så fick dom stora ögon.


- Vad gjorde ni igår kväll, eftersom det är en sån röra? frågade mamma och skrattade
- Inget? Vi umgicks med några vänner på stranden
- Jaha..
- Aah? Och du mamma, jag hörde fotsteg i trappan inatt.
- Det kan ha vatt nån av hundarna
- Ja, i och försig.


Jag och Carlos gick och gjorde frukost och sen gick vi upp på mitt rum. och åt det. Samtidigt som jag åt den loggade jag in på datan. Jag gick in på min mail och kollade den. Allt var tråkigt, förrutom ett mail. Det var ifrån Big Time Rush Team.
Det stog såhär


Hallå Lina.
Vi i Big Time Rush serie teamet har bjudit in dig till att provspela en roll i serien.
Vi hade tyckt att du hade passat perfekt. Du har allt som vi letar efter!
Hör av dig om du är intresserad!
/ BTRserie-teamet


OMG, Jag kan fan inte fatta att det är sant. Herregud, Jävlar. Jag är såååååååååååååååå glad just nu!!!
Jag kände att Carlos ställde sig bakom mig och skrattade lite


- Vadå? frågade jag fundersamt
- Inget, det ska bara bli kul med dig med där! sa han och kramade om mig
- Omg, jag kan fan inte fatta detta, detta är sååååå ballt!



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Wiie :D



kommentera! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0