if we're meant to be, we will meet again! chapter 3

Tillbaka blick från förra:

När vi låg där kände vi att det kom en skugga över oss, vi tittade upp och blev väldigt förvånade....










För där stog killarna, men var ett glas vatten, berädda att hälla det på oss. Vi tittade på varandra och när vi precis skulle springa därifrån hällde dom det. Det var iskallt vatten. Nu blev jag skit sur.

- VAFAN GÖR NI? skrek både jag och Lina och glodde jävligt surt på dom
- Hahaha, kastar vatten på er, hahahahah. skrattade dom och Lina och jag började med små skratta nu, men inte åt att dom kastade vatten på oss, när dom skrattade backade dom längre och längre bak, till slut hörde man bara *Plums*
Haha, nu var det jag och Lina som skrattade.
- Haha, ni backade nog lite mycket nu va pojkar? frågade jag och Lina och as garvade
- Nej nu jävlar, sa killarna, för jag antar att vattnet var ännu kallare nu.

Haha, precis när vi skulle springa in, så sprang vi rätt i famnen på mamma, hon tittade först på oss och sen på killarna, Chaz och Ryan tittade på mamma och sprang till henne och kramade henne och sa hej.

- Hej på er killar, det var inte igår vi träffades. Vem är er kompis där bak då? frågade mamma
- Det är Justin, svarade alla fyra ganska snabbt
- Justin! ropade mamma
Han kollade upp och log och kom gående till oss. Han sa hej och att det var trevligt att träffas. Sen tyckte jag mamma hade varit pinsam tillräckligt så vi gick upp till mitt rum.

- Så, var ska vi sova inatt och nu framöver i en vecka då? frågade Chaz och fnissade
- På golvet hade jag tänkt, svarade jag och skratta
- Baha, du har en dubbelsäng ju? sa Chaz igen
- Ja, det är jag mycket väl medveten om, svarade jag Chaz och blinkade
Sen skrek Chaz
- PAX FÖR ATT SOVA I DUBBELSÄNGEN MED JOHANNA!!!!!
- Asså, jag kommer fan vara döv efter att ni har åkt, sa jag och skrattade

Lina skulle åka hem en lite stund idag och bara hämta lite saker och umgås lite med sin familj.
Nu hade Lina åkt, och jag satt här, helt själv med tre grabbar.

- Nej, men vet ni vad grabbar? sa jag helt plötsligt
- Nej vadå? sa dom i kör
- Jag tycker vi går ner och spelar lite tv-spel, sa jag och log
- JAAAAAAAAAAAA, FIFA 11, skrek Chaz och sprang ner före oss
- Haha idiot, sa vi alla tre

När vi höll på att spela kom mamma in och frågade hur länge killarna skulle stanna och vad dom ville äta. Dom sa att dom skulle stanna veckan ut och kanske lite in på nästa vecka, beror på om dom får för sina föräldrar. Sen sa dom

- Och vi vill ha pizza, och gjorde hundvalpsögon alla tre
- Även jag! Små skrek jag
- Men då blir det pizza, sa mamma och skrattade

Jag gick och ringde Lina och sa att vi skulle käka pizza om hon kom ikväll. Hon sa att det blev jätte bra. När jag kom tillbaka var spelet i full fart igen. Det var jag och Chaz mot Ryan och Justin. Jag och Chaz  vann överlägset.


Justins perspektiv:



Hon är ju fan as bra på Fifa? Har aldrig sett en tjej så duktig på detta.
Jag undrar hur länge hon, Ryan och Chaz har känt varandra, man kanske skulle fråga?

- Hur länge har ni känt varandra?
- Typ, sen vi var 7 eller nått, svarade alla tre
- Okej, undrar varför vi inte träffade varandra då? sa jag, och jag antar att jag lät lite fundersam
- Haha, det var för att jag bodde inte här då, vi bodde typ i Mississippi då. Så vi kunde inte träffas så ofta, sa Johanna
- Jaha, men då förklarar ju det saken.

Det ringde i Johannas telefon och jag antar att det va Lina, Johanna kom tillbaka och sa att vi skulle stänga spelet, och gå upp på hennes rum istället. Vi gjorde som hon sa och gick upp och tittade på tv istället.
Vi tittade på Family Guy och satt bara och skrattade nästan hela tiden.
Klockan tickade och Lina kom tillbaka igen och nu kom Johannas mamma upp och knackade på dörren och sa att hon ville veta vilken pizza vi ville ha. Vi tog alla olika pizzor. Johannas mamma åkte iväg och vi skulle precis börja äta när det knackade på dörren. Johanna suckade lite lätt och gick ner och öppnade dörren, och där stog.....





-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hmm.. Vem eller vilka kan det vara?


Haha, tre chapters bara idag, eller nu ikväll, hoppas dom gillas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0