if we're meant to be, we will meet again! chapter 47

Tillbaka blick från förra:
Okej, nu kan jag leka lite med Jazzy.
Vi satt på golvet, och nu kom pappa in.
- Justin, får jag snacka med dig?
- Sure, prata på
- Jo, jag och din mamma har pratat lite om att du behöver vila och sånt, för du tar ut dig alldeles för mycket, så i övermörgon när jag, Jazzy och Jaxo ska åka tillbaka till Canada igen, så följer du med....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Va? Ehh.. nej?!
- Jo, vi tycker att du behöver vila och umgås med familjen lite mer
- Vadå lite mer?
- Ja, du umgås bara med Johanna, Lina och Carlos hela tiden nu ju? kom mamma in och sa
- Du mamma, du vet mycket väl att Lina och Carlos ska flytta nu, så tycker du att jag ska lämna Johanna här helt ensam att ta tag i detta?
- Nej, men..
- Nej, jag tänker inte följa med till Canada.
- Jo, det måste du!
- Nej, tror ni helt seriöst att jag tänker lämna Johanna här, när både Lina och Carlos ska flytta.. TILL OHIO? Och när hon nästan precis ska börja på sin musik käriär? Helt seriöst, tror ni verkligen det? JAG FÖLJER INTE MED TILL CANADA! skrek jag och gick ut ur rummet, sprang ut till hallen lite snabbt för att dom inte skulle komma, drog på skorna och jackan, sen tog jag nycklarna och gick ut till bilen. Jag tänker inte lämna Johanna här när allt händer på samma gång? Inte en chans. Dom kan ju bara drömma.
Carlos perspektiv:


Hmm.. Vad ska jag göra nu när Lina inte är här? Eller ja, vi ska ju spela in.
När jag satt i fikarummet kom regisören in och började små skrika nästan
- DET ÄR ÄNDRTA, VI SPELAR INTE IN PÅ HELA VECKAN. VI BÖRJAR SPELA IN IGEN NÄR VI KOMMIT TILL OHIO!
- Åååh, okej.. Men bara en sak jag vill berätta för dig. Jag är den enda här inne, du behövde inte skrika, sa jag och skrattade
Regisören gick ut ur rummet och jag ville ringa Lina på bums, men.. Borde jag eftersom hon umgås med Johanna? Äsch, jag chansar.
Det tog några singnaler sen svarade hon faktist
- Aaa?
- Hej älskling! Jag skulle bara berätta att inspelningen börjar inte förän nästa vecka när vi har kommit fram till Ohio, så du kan ta det lugnt hela veckan ut!
- Åååh, så bra! Men, vi måste gå nu.. Hejdå, och jag älskar dig mest i hela världen!
- Älskar dig med!

Undra vad dom skulle göra? Aja. Jag satt och drack upp mitt tea och bara tänkte tills mobilen ringde, det var Justin
- Wazza?!
- Yo Carlos, what'sup?
- Haha, inget.. Själv? jag kunde ju inte säg att jag drack tea, eller kunde jag det?
- Inget, lust att lira lite basket?
- Sure, varför inte?!


Vi la på och jag stack ut till bilen lite snabbt. Jag stack till basket planen och vi lirade. Han berättade att han skulle åka till Canada och sånt.
Framspolning!!!!



Nu har det gått några veckor här i Ohio. Lina och Johanna snackar nästan ingenting längre, och jag antar att Justin har kommit hem igen. Men iallafall, Lina jobbar med replikerna jätte mycket. Jag tror fan snart att hon kommer gå in i väggen.
Idag har vi fixat en överraskning som ska vara med i avsnittet. Nämligen Enrique Iglesias, hoppas hon tycker om det nu bara!
Jag log på soffan och tänkte på allt hemma i L.A som jag saknar när Lina kommer ner
- Hej älskling! sa hon och kom fram och kysste mig
- Hej baby! sa jag och kysste henne tillbaka
- Hur är det såhär på morgonen?
- Helt okej, du med va?
- Jadå! Vad vill du ha till frukost?
- Toast. sa jag och log
- Okej, då tar jag med det!
Hon gick ut i köket och jag gick upp till badrummet och gjorde iordning mig. Tog på mig min nya parfym som jag hade fått av Lina och tog på mig ett par jeans och en blå tröja. Sedan när jag var klar gick jag in och tog min iPhone, Linas låg på sängen och jag var lite nyfiken. Jag tog upp den och tittade på bakrunden, det var Johannas och hennes händer. Varför ringer hon inte till Johanna om hon saknar henne så?
- CARLOS, FRUKOSTEN ÄR KLAR!! skrek Lina från nedanvåningen
- KOMMER! skrek jag tillbaka
Jag la tillbaka hennes telefon på sängen och gick ner och gick in i köket. Där stog hon, min fina flickvän! Jag tog min macka och kramade om Lina och sen satte jag mig. Hon satte sig mittemot mig och sen åt vi mackorna.
När vi var klara så sprang Lina upp och tog sin telefon och sen stack vi till inspelningen. Vi gick in och sen vidare in i fika rummet. Där stog Enrique.
Linas perspektiv:



OMG, DETTA KAN INTE VARA SANT? ENRIQUE IGLESIAS!!!!!!!!!!!!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lina verkar gilla Enrigue Iglesias, och hon saknar Johanna va? Det verkar så iaf.


Kommentera! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0