if we're meant to be, we will meet again! chapter 44

tillbaka blick från förra:


OMG, Jag kan fan inte fatta att det är sant. Herregud, Jävlar. Jag är såååååååååååååååå glad just nu!!!
Jag kände att Carlos ställde sig bakom mig och skrattade lite


- Vadå? frågade jag fundersamt
- Inget, det ska bara bli kul med dig med där! sa han och kramade om mig
- Omg, jag kan fan inte fatta detta, detta är sååååå ballt!


------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Alltså omg, jag måste ringa Johanna!!!
Det tog några singnaler innan hon svarade
- Aa hallå ja
- JOHANNA!! Vill du veta en feeeeeeet sak?
- Vadå? Friterad kyckling?
- Ehm, va?
- Ja, du frågade ju om jag ville veta en fet sak, så gissade jag på en fet sak. HAHA
- Men ååååååh
- Nej, men vadå?
- Jag har fått en roll i BIG TIME RUSH!! Serien då.
- VA? FAN VAD AWESOME!!
- JAA!! Men..
- Vadå men?
- Jag kommer lixom vara mycket på inspelningar och sånt, och nästan inte ha tid till nått annat..
- Ååh, okey.. Men, om detta verkligen är något som du vill, så är det klart att du ska få det! Jag kommer stötta dig, alltid!
- Aaawh, jag älskar dig Johanna! Och glöm inte det! Och om du någonsin får chansen att bli sångare, så kommer jag stötta dig med!
- Jag älskar dig med! Awwh.. Inte för att det skulle hända eller nått, men tack!
- Men jag måste gå nu, så vi hörs imorgon eller nått!
- Aa, hejdå!


Detta kommer bli bäst!
Johannas perspektiv:



Fan vad jag är glad för Linas skull. Även om det är tråkigt att hon inte kommer kunna umgås lika mycket, så är jag jävligt glad för hennes skull!
Bara om min dröm med kunde gå i uppfyllelse.. Aja, jag kan inte mer än att försöka och att drömma.
Just då när jag satt och tänkte kom Justin in och han såg.. Lycklig ut
- Johanna, Johanna, Johanna.. Jag, alltså.. Detta är helt underbart!!
- Justin, Justin, Justin, vadå?
- Du ska få testa sjunga inför Soulja Boy, om du vill förstås!
- WHAT?!
- Ja..
- Hur?! Va? Är detta en dröm, för jag satt precis och tänkte på detta. sa jag och var helt chockad
- Nej, detta är inte en dröm, detta är 100% på riktigt!
- Helt seriöst?
- Ja, helst seriöst
Jag blev så helsikes glad så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag sprang fram till Justin och kramade honom hårt. Detta var bästa dagen på länge. Men ett jäkla sammanträffande. Samma dag som Lina ringer, så ska jag få chansen att sjunga inför Soulja Boy. Fett awesome ändå!
Jag måste ringa Lina. Mycket pratande i telefon idag.
Det tog några singnaler, men sen svarade hon allt.
- Lina
- Hej Lina, det är Johanna. Jag skulle bara berätta en grej
- Vadå?
- Jo, att jag ska får sjunga för Soulja Boy, och tänk så kommer jag bli känd?
- Va? Fan vilket sammanträffande egentligen.
- Ja! Men jag måste gå nu, skulle tydligen till honom nu, på dirren
- Lycka till nu vafan!
- Tack, hejdå!
- Hejdå!


Jag la på och vände mig mot Justin och kramade honom igen. Sen gick vi ner till bilen och körde iväg. Jag var verkligen nervös. Vi svängde in på studio parkeringen och nu dunkade mitt hjärta i 180km/h. Jag var jätte nervös. Jag tog Justins hand och tryckte om den hårt, och han tittade lite halvt oroligt på mig.
- Vad är det?
- Jag är nervös.
- Men du kommer klara det här. Han är jätte snäll!
- Well, okay då.
Jag släppte Justins hand lite lätt men vi höll fortfarande dom. Vi kom in i studion och där satt han. Självaste Soulja Boy, eller som han egentligen heter DeAndre Chad Ramone Way. Han kollade upp på oss
- Yo Justin. Är detta bruden du snackade om?
- Yess man.
- Detta kommer bli fett. Yo girl, vad heter du?
- Johanna. svarade jag lite halvt blygt
- Du behöver inte vara blyg för mig. Jag är inte farlig. Gå in i studion och ta på dig lurarna, och följ bara mina instruktioner. sa han och jag gjorde precis som han sa
Jag gick in i studion ochdrog på mig lurarna och sa vilken låt jag ville sjunga. Jag sa att jag ville sjunga So Long Goodbye och han stte på den så jag hörde den i lurarna.
Jag började sjunga och dom satt där och såg nöjda ut.
- Eey, detta var as bra. Men, jag vill ha en låt som du tar högre toner i.
- Tack! Hmm.. Who Says, med Selena Gomez?
- Yeah, hon tar ganska höga toner.
Nu hörde jag den istället i lurarna, och det gick ganska bra att sjunga den. Jag tog ut dom höga tonerna och det blev bra. Låten stängdes av och jag gick tillbaka till dom.
- Det var helt grymt. Jag hade velat snacka med din morsa.
- Sure, nu eller med detsamma?
- Kvittar, sa han och skrattade
Jag gick iväg och ringde till mamma och berättade att allt hade gått jätte bra! Och sen gav jag luren till Soulja Boy och han gick iväg och började snacka med henne. Jag satte mig i en stol och snackade med Justin. Efter ett tag kom han tillbaka med min telefon och satte sig på stolen framför mig och började prata
- Jo, nu är det såhär..
- Hur?
- Att om du vill, så kan jag signa dig, men endast om du vill!
Jag antar att jag lyste upp som en sol, för jag kände mig riktigt glad inombords.
- JAA!! halvskrek jag och hade ett leénde som var bredare än mitt huvud
- Bra, då fixar det sig!
- Omg, Tack så jätte mycket!
- Tack själv!
Jag och Justin gick ut från studion och gick till bilen. Och jag var lyckligare än någonsin.
Nu ska jag bara ringa Lina med!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Wiie, båda fick sina drömmar i uppfyllelse!


Kommentera! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0