if we're meant to be, we will meet again! chapter 79

Tillbaka blick från förra:

Johannas perspektiv:


Jag och Justin gick tillbaka upp till mitt rum.

Jag satte mig på sängen och kollade chockat i golvet.

- Chockad? frågade Justin när han satte sig på sängen och la armen om mig
- Vad tror du? Min bästavän ska ha barn. Hon är fan inte mer än 17 år?!
- Nej, men ta det lugnt, det verkar ju inte vara nått dåligt för dom?
- Nej. I och för sig..
- Älskling, jag älskar dig mest!
- Naw, jag älskar dig med, mer än mest!


Sen somnade vi.




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag vaknade upp vid 11. Jag kollaed brevid mig, Justin låg inte där.
Jag ställde mig upp, sen kom det in springande en med en mask på sig genom dörren. Han knuffade ner mig i sängen. Jag tittade på killens ögon, det var Justin. Jag skrattade innan jag drog upp masken bara över munnen och kysste honom.

- Godmorgon sömntuta, sa han och log medans han drog av sig masken ochfixade till sin frisyr
- Haj snarktuta
- Ofta jag snarkar?!
- Japp, det gör du, sa jag och skrattade

Efter en stundn är vi hade ätit frukost, tänkte jag på det som Lina berättade igår, det var synd om henne, och jag kommer stötta henne hela tiden!

- Tänk att Lina är gravid, sa jag sen
- VA?! Vad sa du att hon var?
- Gravid?
- VA?! NÄR SA HON DET?!
- Hon var ju här igår, hon och Carlos och berättade det?
- Men naw.. Du har drömt. Dom var här igår ja, men vi tittade på en film då.
- Åååhh... Nu blev det jobbigt, sa jag och blev lite röd i ansiktet
- Det gör inget. Haha, nu går vi och gör nått, för det regnar.
- Jag ska till studion idag Justin

Efter att jag sa det så ringde Justins mobil

- Det är Scooter, så jag kommer strax

Jag gick in till min garderob och drog på mig ett linne, ett par gråa slitna jeans och en kofta.
Jag märkte inte att Justin kom in i garderoben förräns han smög armarna runt midjan på mig och kramade om mig.

- Jag är världens lyckligaste. sa Justin sen
- Jaså? Jag trodde jag var det.
- Hur kan du va det?
- För jag har dig?
- Men jag är ju liksom inte, lika bra som dig.. Du är bäst. Jag hade kunnat skrika ut till världen att jag älskar dig
- Gör det då, sa jag och skrattade lite

Sen viskade Justin i mitt öra

- Jag älskar dig, mest
- Men jag är inte hela, mer han jag inte säg innan han la fingret över mina läppar
- Du är min värld!

Jag kramade om honom och gick ut ur garderoben, och efter mig kom Justin

- HAHAHAHA, nu kan jag säg till alla att du har kommit ut ur garderoben!! HAHA, skrattade jag

Justin bara bitchblicka mig och gick ut ur rummet.
Ehehe, jag kan också skoja lite.



Linas perspektiv:


Jag gick upp vid 12. När jag ställde mig upp och sträckte mig så ringde min mobil.

- Aaa, det är Lina.
- Lina! Bra att du svarade, du ska vara här klockan 1, alltså om en timme.
sa stephen i andra änden
- Okey okey.

Jag fick lite brottom så jag sprang in i min garderob och drog på mig ett par jeans shorts och ett linne. När jag sprang ut ur garderoben sprang jag in i Carlos.

- Hej snygging! sa han och blinkade
- Hej baby, sa jag och log stort

Sen sprang jag ner och gjorde en macka och chokladmjölk.

- ÄLSKLING, JAG STICKER TILL STEPHEN NU!! HAJDÅ, PUSS OCH KRAM
- VÄNTA!!!

Carlos sprang ner för trappan och kramade om mig och kysste mig, sen sprang jag ut till bilen och körde till inspelningsstudion.
Jag körde till bakdörren och parkerade bilen och sen gick jag in där.
Jag mötte Stephen på vägen.

- Hej! Bra att du kom nu. Följ med här
- Okej.

Vi gick till ett mötesrum och där satt en stor biffig man.

- Så Lina, säg hej till din alldeles egna livvakt. Nu behöver du inte gå på stan orolig eller nått sånt.
- Seriöst?!
- Japp. Ska du inte fråga vad han heter?
- Okej, vad heter du ?
- Jag heter Max.
- Keewlt, hey Max. sa jag och skrattade
- Yes.
- Men Stephen, kan jag sticka hem igen?
- Aa visst.
- Men, ska han följa med då?
- Nej, inte om du inte vill.
- Nej, för hemma är det ju ingen fara så.

Jag hade nästan kommit utanför dörren, så skrek Stephen på mig igen

- Vad är det?
- Kom hit igen!
- Vadå?
- Vill du veta mer varför du fick en livvakt?
- Ja.
- Jo, dels då för att du ska gå säker på stan. Men också, för att du har blivit en stor skådespelerska nu. Jag har människor som har frågat om du skulle ha viljat vara med i större filmer, men det var då det hände så mycket med dig och Carlos och så. Men säg bara till om du vill vara med i en större film, så fixar vi det.
- Va? Seriöst?! Fan. TACK TACK TACK TACK!!

Jag gick ut ur rummet med ett leénde på läpparna.
När jag gick ner till bilen så drömde jag hur det skulle bli när jag skulle spela in stora filmer.
Jag satte i mina hörlurar i öronen och satte på min iPod. Sen körde jag hem med ett leénde på läpparna.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D.
Lite gulligt ändå ju.

Rättså kort, men so what. Det är ju inte lika kul att skriva när man inte får kommentarer x'D.

Kommentera :).









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0