Love Me Or Let Me Go - Prolog.

Alla dessa åren som gått har Kylie Jones försökt klättra upp på toppen till kändisskap. Hennes största dröm var att bli känd, kunna gå på röda mattan, vinna Grammys, awards, ja precis allt. Till skillnaden från hennes bästavän, Joselyn Connor, som var Youtube känd än sålänge. Hon har nått upp till Kylies drömmar. Joselyn var ganska självisk, för hon visste att hon sjöng bra. Men Kylie var minst lika bra, bara inte lika modig som Joselyn.
 
Att åka på en kryssning med Joselyn gjorde mig lite rädd och osäker. Jag var osäker på det mesta, men just att åka på en kryssning själv med henne gjorde mig rädd. För jag vet ju hur hon är när hon träffar nytt folk. Och alla känner ju igen henne. Bara tanken gav mig rysningar.
~
kommentera

Kommentarer
Postat av: Lina

Riktigt bra början, ser fram imot mer! :)

2012-07-28 @ 22:42:10
Postat av: Sandra!

Ååhh vad bra!! Läängtar tills nästa! :D <33333

2012-07-28 @ 22:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0