Is this real love? - Chapter 20 -



Jag kunde inte sova på hela tiden när vi satt på planet. Antingen så brummade det för högt, eller så var det något annat jag störde mig på. Men jag kände att jag behövde sova, men jag kunde bara inte. Jag tänkte hela tiden på, att jag bara åkte därifrån. Var det fel? ÅÅÅÅH, om bara alla tankar kunde försvinna, jag kunde tänka på dom imorgon istället. ''Hur är det?'' hörde jag en röst säg. Jag vände på huvudet och där satt Scooter brevid mig. ''Det är dåligt. Jag kan inte sova, och jag tänker för mycket.'' sa jag och började nästan gråta. ''Shh, gråt inte'' sa Scooter och kramade om mig. ''Förlåt. Men, jag bara känner att jag bara gör problem. Jag åkte till Ryan för att finna tröst, han kysser mig. ÅÅÅÅH, JAG BLIR GALEN.'' skrek jag och rusade upp och in på toan på planet.

''Vad är det som händer?'' hörde jag Justin säga, och sen hörde jag fotsteg mot toan. Han bankade lätt på dörren. ''Miley?'', ''Vad?'' röt jag, ''Öppna'' sa han mjukt. Jag ställde mig upp hastigt och kände hur allt började gunga och allting började snurra. Jag tog tag i handtaget, men handen gled av och jag trillade på golvet. ''MILEY'' hörde jag hur Justin skrek och bankade hårt, som om dörren skulle bankas in.


-

''Ska hon inte vakna snart?'' hörde jag en röst säg. Jag kisade försiktigt med ögonen, och kollade rätt upp på Justins ansikte. Mitt huvud låg i hans knä. ''Tjena snygging'' sa jag och log försiktigt. Han tittade ner på mig hastigt och kramade om mig. ''Fan vad du skrämdes. Alltså, fan.'' sa han och kramade om mig igen, ''Du får aldrig göra så igen, okej?'' sa han och kysste mig på pannan. ''Det är ju inget jag kan bestämma, högt blodtryck kommer ibland.. Eller okej, ganska ofta för min del, men ändå. Det är normalt hos tjejer! Så det är lugnt Justin!'' sa jag och smekte han på kinden, och han bara skrattade. ''Du skrämde Scooter också'' sa Justin sen. Jag satte mig upp försiktigt och reste mig sen upp, och allt gungade till, och jag greppade Justins hand en stund. Jag släppte den sen sakta, och gick till Scooter. Han ställde sig upp och kollade på mig, och jag kramade om honom, hårt. ''Tack för att du är så bäst. Det går verkligen att prata om allt med dig. Du är som en extra pappa till mig. För du är alltid där, och kommer alltid med så bra svar på frågor. Tack!'', och när jag kollade på honom, så fällde han en tår. ''Gråter du?'' frågade jag häpet, ''Ja vafan, det var fint sagt! Och jag har alltid velat ha en dotter.'' sa han och kramade mig en gång till. ''Awwww.. Say cheese!'' sa Alfredo och blixtrade med kameran. ''FREDOOOOO!!!'' skrek jag och hoppade över ett säte för att komma ifatt honom.
''Var snälla och sitt ner i sätena och koppla fast er. Vi ska gå ner för landning och vill inte att någon kommer till skada'' sa en flygvärdinna i microfon. Jag skyndade mig bort till Justin och satte mig brevid honom.
Landningen gick snabbt och vi var ute från planet inom 20 minuter.

Utanför planet så sträckte jag på mig och drog in massor av frisk luft. ''Skönt att stå på fast mark nu'' sa jag och skrattade.
Vi tog våar väskor och sprang bort till bilen där Justins mormor och morfar väntade. ''Justin och Pattie, vi har saknat er så mycket! Er med Scooter, Alfredo, Carin, Ryan och Kenny!'' sa hans mormor Diane. Jag stog där och kollade lite oskyldigt omkring mig. ''Nämen, Justin.. Har du tagit med en flicka?'' sa hans morfar Bruce. ''Ja.. Det här är min fina flickvän, Miley'' sa Justin och tog min hand. ''Nämen Miley.. Miley Miller? Nu ser man ju att det är du! Dig kommer man ihåg från när ni var små!'' skrockade Diane och kramade om mig lätt.
Jag, Justin och Pattie åkte till Bruce's och Dianes hus tillsammans med dem. ''Vart ska Scooter, Carin och Kenny?'' frågade jag nyfiket. ''Dem tar in på ett hotell. Sen åker Scooter och Carin vidare till Toronto. Vi ska med till Toronto och tittade ishockey med pappa, så får du träffa honom med. Och mina små syskon såklart'' sa Justin och tog min hand.



''Aaaah, skönt att vara hemma'' utbrast jag när vi hade kommit fram. Miley tittade nyfiket på huset och log.
När vi steg in i huset så gick vi direkt in på mitt rum. ''Wow'' utbrast Miley när hon såg rummet. ''Vadå?'' sa jag och slängde mig på sängen. ''Alla hockey prylar, och det är så blått'' sa hon och log och la sig brevid mig.

http://www.bedroomdesigndecor.com/wp-content/uploads/2011/11/Justin-Bieber-Bedroom-Ideas-Justin-Bieber-Room-Decoration-ideas.jpg

''HAHA seriöst Justin? Affischer på dig själv? Skojar du med mig? Fan vilket ego du är'' sa hon och slängde en kudde på mig. ''Ja vafan, man måste ju beundra sig själv'' sa jag medans jag tog fram plånboken och öppnade den. ''Där är du'' sa jag och pekade på en liten bild på Miley. ''Har du en bild på mig, i din plånbok?'' sa hon och kollade på mig sådär bedårande. ''Japp, och den kommer stanna där föralltid!'' sa jag och kramade om henne och kysste henne mitt på läpparna.

''Ungar, det är mat!'' skrek mormor från köket. ''Kom, vi går och äter'' sa jag och tog Mileys hand.
När vi kom ut till köket, så stog Chaz där. ''CHAAAAAAAAAZ!!!'' skrek jag och kramade om honom. ''Hur är det polarn?'' sa jag sen, ''Det är lugnt. Vem är det där?'' frågade han sen och gick fram till Miley och la armen om henne. ''Hon är liten iallafall.'' sa han och kollade ner på henne, ''Hörru'' sa Miley och slog till honom. ''Det är Miley..'' sa jag försiktigt. ''Miley Miller? Uuuh, du har blivit riktigt snygg..'' sa han och granskade henne, ''Passa dig Chaz'' sa Miley och petade honom i magen. ''Attityden är klart kvar'' sa han och skrattade.

Efter att vi hade ätit så gick vi ut. ''Får jag ha din keps?'' frågade Miley och kollade på mig, ''Amen, vi kunde tagit en till dig med där inne ju. Men vänta lite här då, så springer jag in och hämtar en keps dårå'' suckade jag och sprang in.



Medans Justin sprang in, ställde jag mig och tittade på Chaz, ''Vad?'' frågade han och knuffade mig, ''Jag kommer inte ihåg att du var så lång bara..'' sa jag och tittade på honom ännu mer. ''Seriöst, sluta kolla'' sa han och gjorde en konstig min så jag började skratta. Han la armarna runt mig och snurrade runt mig och började kikla mig. ''SLUUUUUUTA'' skrek jag. ''Varför dååååå?'' frågade Chaz, men släppte snabbt taget när Justin kom ut igen. ''Detta var den enda jag hittade'' sa han och gav mig en keps.

http://userserve-ak.last.fm/serve/500/47670167/Miley+Cyrus+miley_cap.jpg

Justin tog min hand, och vi började gå. Efter ett tag gick Chaz hem till sig, och det blev bara jag och Justin. ''Såååå.. Hur länge har du ledigt då?'' frågade jag och hoppade runt lite. ''Ett tag, typ.. en månad'' sa han och flinade, ''SÅ LÄNGE HAR INTE JAG ENS SKOLLOV.'' sa jag surt. ''Du är hemskolad nu Miley, remember?'' sa han och skrattade och jag bara himlade med ögonen. ''Men ändå'' sa jag till mitt försvar.

Efter vi hade gått en låååååååååång runda, så gick vi tillbaka.
Framme på tomten, så stog det en bil som inte Justin kände igen. ''Vems bil är det?'' frågade jag, ''Jag vet inte.'' sa Justin fundersamt och tog min hand, och vi gick in.
Justin stannade upp och såg förskräckt ut, men slappnade av sen i ansiktet. Där stog....



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ah finaly har väntat jätte länge på att det här kapitlet skulle komma upp :D

Skit bra upp med nästa nu så att vi kan få reda på vem som kommit.

2012-02-23 @ 18:50:39
URL: http://justtwitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0