Nu kommer jag med onödiga inlägg igen.

Alltså jag har tänkt på detta ett litet tag.
Novellen jag håller på med nu, jag tycker den är rättså tråkig, och jag har funderat på att börja på en ny.. Men jag vill veta vad ni tycker först!
Om ni inte vill att jag börjar på en ny, så börjar jag inte på en ny. Om ni inte bryr er så mycket, så vet jag egentligen inte vad jag gör. Och om ni vill att jag ska börja på en ny, så jag jag absolut det.

Men allt detta är upp till er.
Om jag börjar med en ny, så kanske det kommer bli bättre uppdatering också. För jag har några ganska bra ideér till en ny.

Men det är upp till er nu!
Kommentera om ni vill ha en ny, eller om ni inte vill.

Update: Om jag börjar på en ny, så kommer det även vara en ny design och header!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men åhh! Jag kan inte välja mellan den här som är sjukt bra och en ny med bättre uppdatering!:(

Men jag tror att det skulle bli mycket lättare för dig om du börjar på en ny.. Så jag väljer det.

Men snälla! Ett kapitel till innan du avslutar den här!:'(

2011-09-14 @ 15:58:19
URL: http://amandaskillad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0