My Teenage Life -Chapter 8- Enough

Det hade blivit kväll nu och vi skulle ut och äta middag. Imorgon skulle jag har konsert här i Hawaii, och sen skulle vi stanna här ytterligare två dagar för att bara ta det lugnt.
Jag tog på mig ett par byxor och en snygg tröja.
Nicole kom ut from toaletten, i en superfin klänning, ''Wow'' var det enda som kom ur mig, ''Blev det inte fint?'' frågade hon osäkert. ''Du är jätte vacker!'' sa jag sen och kramade om henne.

Jag kollade ut ur bussfönstret och där stog bilen vi skulle åka med.
Scooter, Carin, Pattie, Ry, Alfredo och resten av alla hade åkt i en bil i förväg och nu denna bilen vi skulle åka i åkte jag, Nicole och Kenny. ''Yo Justin, måste köra nu'' ropade Kenny, ''Kommer'' ropade jag tillbaka. Jag tog Nicoles hand och gick ut ur bussen och gick till bilen och gick in och satte oss.
Vi åkte till resturangen och gick in och satte oss hos dom andra. ''Här kommer ju tur-tur duvorna'' sa Alfredo och små visslade. ''Äsch, tyst med dig'' sa Nicole och boxade han på armen. Vi beställde lite mat, och satte oss tillrätta för att njuta av stunden.

När vi var klara, reste vi oss upp och betalade notan. Jag tog Nicoles hand och gick ut från testurangen med Kenny. Utanför stog det massor med fans. Ett fan såg riktigt arg ut. ''NICOLE, SLÄPP MIN KILLE. HAN ÄR MIN, INTE DIN. DITT ÄCKLIGA LUDER'', jag kollade på Nicole och hon andades bara ut, och tog det lugnt. Men sen tog fanet tag i hennes axel, och slog till henne över ansiktet. ''Vafan gjorde du så för?!'' skrek Nicole till fanet, som nu skämdes. Nicole gick med snabba steg till bilen och hoppade in. Jag följde med henne, och inne i bilen började hon gråta. ''Nicole, gråt inte'' sa jag och kramade om henne. ''Varför ska jag inte gråta? Kan du svara på den frågan?! Jag gråter, dels för att det här gjorde jävligt ont, och dels för att dina fans är galna och hatar mig'', ''Och vad menar du med galna?'' frågade jag irriterat ''Du såg väl hur hon som attackerade mig gjorde? Hon slog mig, hon skrek fula ord till mig. Jag kallar det galen, vad kallar du det?'' frågade hon besviket. Jag ville inte svara på den frågan, utan jag vände mig ifrån henne och kollade ut ur fönstret. Nicole vände sig och kollade ut ur det andra.
När vi kom fram till bussen så öppnade Nicole dörren och smällde igen den när hon hade gått ut. Jag gick ut ur bilen, och både Kenny och Scooter tittade på mig med seriösa blickar, ''Har det hänt nått?'' frågade Kenny och kollade först på Scooter och sen på mig, ''Jag undrar detsamma'' sa Scooter och satte blicken i mig. Jag bara himlade med ögonen och gick in.





Jag orkade verkligen inte med det här nu. Jag var så arg på Justin, och på hans fans. Han ville verkligen inte medge att hans fans var galna. Jag gick in på Twitter, och gick in på mina mentions. Och när jag väl trodde att denna dagen inte kunde bli värre, så insåg jag, att det kunde den visst.




Jag hade fått fler hat tweets. Och fler hatmail. Denna dagen var fan den värsta i mitt liv. Jag kommer ju aldrig våga gå ut igen.
Jag bestämde mig för att gå och ta en dusch, och när jag kom in i badrummet så kollade jag mig själv i spegelen. Jag hade fått en fet blåtira över ögat. Detta skulle fanet, eller Justin få betala för. Sånt här accepterar jag fan inte.







Jag gick ut till dom andra efter att jag tvättat av ansiktet lite. ''Nej, men vad har hänt med dig Nicole?'' frågade Pattie och gick fram till mig och granskade blåtiran, ''Du kan ju fråga Justin. Ett av hans fans slog mig rakt över ansiktet, så aa'' sa jag och gick och satte mig vid dom andra. När jag kom och satte mig, så kollade Justin upp på mig med ett mjukt leénde, men hans blick förändrades snabbt när han såg mitt ansitke, ''Vad har hänt?!'' frågade han och tog tag i min arm och drog in mig i hans famn, ''Fråga ditt snälla fan, som slog mig rakt över ansiktet'' sa jag irriterat, och flätade in mina fingrar med hans. ''Gjorde hon detta mot dig?'' frågade han och kramade mig hårt. Jag bara nickade och kramade honom tillbaka.
Efter att ha suttit ute och varit sociala med varandra hela kvällen, så var det dax att gå och lägga sig. Påvägen tillbaka till bussen, så mötte vi några fans, en av dom kände jag igen, det var hon som slog mig. ''Snygg blåtira braunisen'' skrek hon, ''Förhelvete, ge dig. Dra härifrån'' skrek jag och sprang in i bussen. Jag tittade ut genom fönstret, och såg att hon klängde på Justin. ''KENNY'' hörde jag honom skrika och Kenny kom springande snabbare än, jag vet inte vad. Efter en stund kom Justin med in, och jag la mig snabbt i sängen. ''Hur är det?'' kom Justin in och frågade sen, han satte sig på sängkanten och flyttade en hårslinga som låg i ansiktet på mig. ''Det är bättre, men det gör fortfarande ont.'' sa jag och tog över ögat. ''Förlåt att jag skyddade mina fans innan, alltså, tog dom före dig. Det var fel.'' sa han och kollade ner i golvet, ''Justin, dom är dina fans, dom hjälpte dig att komma såhär långt. Du gjorde inte fel!'' sa jag och pussade han på kinden.

Vi gick ut till dom andra och satte oss. ''Vill du ha en is påse över ögat?'' frågade Pattie, ''Ja, om du vill göra en åt mig'' sa jag och flinade. Medans Pattie fixade is påsen, så gick jag och hämtade min data. Jag visade dom nyaste hoten jag hade fått, och Justin höll på att gå i taket, ''Vad är det?'' frågade Scooter och tog min data, ''Pappa nej!'' skrek jag, men det var försent, han kollade på datan. ''Justin, har dina fans skickat detta. Till min lilla tjej?'' frågade Scooter helt förstört, Justin bara nickade. ''Nicole, packa dina väskor, du ska inte träffa Justin mer. Detta får ju inte hända bara för att ni är tillsammans. Ni två får inte tillbringa tid tillsammans med varandra längre.'' sa Scooter allvarligt. ''ÄR DU DUM ELLER?'' skrek jag ''Det är såhär det får bli, eller vill du leva såhär?'' frågade han sen, ''Jag klarar min inte utan Justin, han är mitt allt. Och om du, äns försöker flytta mig härifrån, jag kommer aldrig, ALDRIG förlåta dig'' sa jag och sprang ut från bussen. Jag hörde Justin ropa efter mig, men just nu orkade jag inte. Jag behövde Madison, nu.
Jag slutade springa, och hörde sen fotsteg bakom mig. Jag vände mig om, och möttes av Justins famn. ''Jag älskar dig Justin, och kommer alltid göra med! Du är mitt allt!'' sa jag och kramade honom hårt, ''Jag älskar dig med Nicole, du är mitt allt! Och jag kommer aldrig låta honom ta dig ifrån mig! Vi klarar dethär, tillsammans!'' sa han och kollade mig djupt in i ögonen, och kysste mig, länge.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jättebra!:)

Du äger på att skriva noveller!:D

2011-09-12 @ 20:21:02
URL: http://amandaskillad.blogg.se/
Postat av: elena

super bra

2011-09-12 @ 23:44:13
URL: http://fjortizella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0