My Teenage Life -Chapter 10- Lovely →LAST CHAPTER←

Jag såg på Nicole hur hon började skaka så nervös hon var. ''Okej allihopa. Nu vill jag att ni är extra snälla. Det är nämligen så att Nicole Braun, ska sjunga Overboard med mig idag. Och hon är väldigt nervös, så var snälla!'' skrek jag i microfonen, och fansen bara skrek.
Jag sträckte min hand mot Nicole och hon klev ut på scenen sakta, men säkert. ''Säg hej till fansen'' viskade jag till henne, ''Hej allihopa! Är ni,  redo?'' sa hon och skrattade, jag bara log.s

''It feels like we've been out at sea, whoa, so back and forth that's how it seems, whoa, and when I wanna talk you say to me, that if it's meant to be it will be'' sjöng hon, och det gick riktigt bra. Jag fortsatte sjunga, och sen höll jag om henne.





''TACK ALLA FÖR EN STÖRTSKÖN KVÄLL! NU ÄR DET MEET AND GREET!'' skrek jag och vi sprang ut från scenen. Och jag började berätta hur duktig hon var direkt när microfonerna var avstängda, ''Du var helt amazing!'' sa jag och kramade om henne och kysste henne.

Vi gick bort mot meet and greet stället och jag satte mig till rätta på en av stolarna. ''Jag håller mig här bak'' sa Nicole, ''Nej, du kommer och sätter dig här!'' sa jag och pekade på stolen brevid mig. Nicole gick stretmodigt och satte sig, och sen kom alla fansen. ''Omb Justin, du förstår inte hur mycket detta betyder! Jag får äntligen träffa dig!'' sa ett fans medan det rann några tårar från hennes ögon. ''Gråt inte hjärtat!'' sa jag och ställde mig upp och kramade henne. Hon fick sin autograf och gick lyckligt iväg sen. Det kom ett fan efter ett annat, som grät, skrattade, var försiktig, nervös osv. Men sen kom det en tjej, som jag blev irriterad på, ''Yo Kenny, varför sitter hon där? Det där är min plats, för bort henne'' sa hon och pekade på Nicole och gick och ställde sig brevid Nicole, ''Ursäkta?'' frågade Nicole och ställde sig upp. Nicole var ett halvt huvud längre än det här fanet. ''Du hörde mig, flytta på dig. Jag är Justins flickvän, jag var bara på toa. Stick'' sa hon och pekade bort mot 'EXIT' skylten. Och när fanet hade gjort det, så gick hon till mig och kramade om mig bakifrån, ''Hej älskling'' viskade hon, och då blev Nicole förbannad, ''Du, du sticker härifrån, du är ett fan. Du får inte vara på denna sidan bordet. Du har förstört för alla fans denna kvällen. Tar tiden från andra, som skulle kunna få ha chansen att träffa Justin. Stick härifrån!'' halvskrek Nicole och gick mot fanet, och fanet sprang sen iväg. Jag kollade på Nicole, och hon såg nöjd ut. ''Thats my gurl'' sa jag sen och fortsatte singera foton, böcker, skiver, kläder och kepsar.

Efter Meet and Greet'en så åkte vi tillbaka till bussen, utmattade och slut körda. ''Detta var en kväll att minnas'' sa jag och tog Nicoles hand, hon tittade ner på våra händer, och tittade upp på mig sen igen, ''Aa, det var det!'' sa hon och kysste mig.




''Älskling?'' hörde jag svagt. Jag kollade upp och mötte Justins vackra ansikte. ''Vad har du drömt om?'' frågade han och la sig brevid mig i sängen. ''Jag drömde om My Teenage Life. Första gången jag stog på scen'' sa jag och log och sträckte på mig. ''Jasså. Det var rättså längesen'' sa han och log och kramade om mig.

Just nu, bodde jag och Justin själva i en tak lägenhet i L.A. Justin köpte den finaste han hittade. Mitt liv har förändrats sen jag var yngre. Jag får tillexempel inga dödshot längre, jag är säkrare på scen. Och jag sjunger på scen med Justin och jag har börjat vara lite modell för olika tidningar. Mitt liv har alltså förändrats helt nu.


_________________________________________________________________________________________


SLUT!
Nu är denna novellen slut. Den blev inte lång, och inte speciellt bra heller. Detta sista kapitlet blev rättså kort med.
Men jag kommer börja på den nya imorgon, eller ikväll. Jag vet inte riktigt.
Jag ska fixa till designen nu :). puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jättebra slut!:')

2011-09-15 @ 15:58:19
URL: http://amandaskillad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0