heeeeeeey

Hej alla!

som ni kanske har märkt, så har jag varit rättså frånvarande. Men det är mycket med skolan osv nu.
Iaf så ville jag bara berätta att ni kommer få det första kapitlet av den nya novellen imorron kväll :).
Förlåt för att ni måste vänta, jag måste bara samla mina tankar lite :).

Och sen ville jag med säg, att det kommer vara mycket bättre uppdatering på den nya novellen! Det kommer komma upp nya kapitel varannan dag, så keep your eyes open :).

Det var allt för mig idag, och så hörs vi imorron, chiao

Kommentarer
Postat av: Amanda

Längtar till kapitlet kommer!<3

2011-09-19 @ 20:01:06
URL: http://www.angeli.devote.se
Postat av: Anonym

Du säger alltid deet kommer imorgon.. men fan heller kommer det.

2011-09-24 @ 18:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0