Is this real love? - Chapter 6-

Jag vaknade klockan 9 på morgonen av att mamma väckte mig, ''Jag vill inte gå upp'' sa jag surt och drog täcket över huvudet, ''Du måste gå upp! Justin, komigen nu.'' sa mamma tröttsamt och lämnade rummet. Precis när jag vände mig om och log nöjt så drog Kenny av mig täcket. ''MEN VAAAAAAAAAAAAAAAAAAA'' skrek jag och satte mig upp i sängen. ''Stig upp nu,'' sa Kenny och skrattade. Jag räckte ut tungan mot honom med en sur blick, men han skrattade bara mer. Jag vände mig mot nattduksbordet och sträckte mig efter min mobil. Jag hade ett missat samtal från Selena och ett sms av Miley. Jag brydde mig inte om att ringa upp Selena, jag kunde göra det sen istället. Jag öppnade smset och det stog såhär: ''Hej Justin! :D. Ville bara tacka ännu en gång att jag får vara med i din video. Det är en ära! Kram, så ses vi snart! ;).''
Jag log när jag läste det. ''Kenny, Miley skickade ett sms till mig.. Vad ska jag svara på detta?'' frågade jag och visade fram smset. ''Hmm. Typ, 'Hej Miley! Tack för att du vill vara med. Det ska bli kul! Vi hörs!' eller nått sånt?'' svarade han och höjde ögonbrynet. ''Det blir bra! Tack!'' sa jag och skickade iväg smset. Sen ringde jag till Selena.



''Mamma!! Jag hade världens konstigaste dröm inatt'' sa jag medans jag åt på min macka. ''Jasså, vadå?'' frågade mamma medans hon läste tidningen, ''Jag blev signad hos La Reid'' sa jag och skratta, ''Det blir du nog nån dag det med!'' sa mamma och tittade på mig medans hon log.
Jag åt upp min frukost och sprang sen upp på rummet. Jag tog mobilen och hoppades innerligt att Justin hade svarat. Jag menar, FUCKING JUSTIN BIEBER. Jag blev helt till mig men för att lugna mig, så satte jag mig vid datan. Efter typ fem minuter, så vibrerade mobilen. Justin stog det på skärmen. Jag öppnade meddelandet, och där stog ''Hej Miley! Tack för att du vill vara med :). Det ska bli kul! Vi hörs!''. Jag log lite halvt för mig själv och fortsatte sitta vid datorn.

Klockan hade nu blivit 3 på eftermiddagen, och jag hade suttit vid datan sen 12. Jag hörde att mobilen ringde, och jag tänkte att det var Justin som ringde, så utan att kolla på skärmen, så svarade jag glatt ''Hej det är Miley'', ''Hej, det är Mike..'' och hela min värld stannade upp.


______________________________________________________________________________



förlåt att det blev ett kort kapitel.. hade ingen fantasi idag. men jag ville få upp ett kapitel så snabbt som möjligt! :D.
kommer nog ett imorron :).

Kommentarer
Postat av: Cherry

Jättebra :)) <3

2011-10-18 @ 15:31:13
Postat av: Hanna

Super bra, MMEERR !!! :D :D

2011-10-20 @ 08:21:11
Postat av: Emma Bieber

meer jättebra en liten fråga vem är mike jag har kort minne och läser många bloggar så det är lätt att glömma bort några få personer.

2011-10-21 @ 22:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0