Is this real love? - Chapter 3-



Jag gick runt inne på hotell rummet och var väldigt nervös inför musikvideon. Mest eftersom jag inte har någon tjej till videon. Jag gick och la mig och tittade på tv. ''JUSTIN!!'' hörde jag Kenny skrika. Jag ställde mig upp snabbt från sängen och sprang ut till vardagsrummet. ''Vad?!'' frågade jag ivrigt. ''Miley Miller, tjejen på twitter. Jag träffade henne idag.'' sa han anfått, ''VA?! VAR ÄR HON NU?!'' frågade jag ännu ivrigare, ''Du behöver inte skrika. Jag vet inte var hon är nu. Men jag var ju på den här Elle photoshooten, så tyckte jag att jag kände igen henne.'' sa han lugnt. ''Men.. Då betyder det att hon kommer vara i tidiningen, as bra ju!'' sa jag och log. Jag kände hur glädjen spred sig. Nu kanske jag skulle kunna få tag på henne med.




När jag kom hem på kvällen, så var jag väldigt trött. Jag gick upp till min data och gick in på min mail. Där hade jag fått bilderna skickade. Jag brydde mig inte så mycket att kolla på dom, så jag klickade bara ner filerna och stängde datan. Jag gick och la mig i sängen och somnade direkt.

''Gumman, du får stiga upp nu. Du får gå till skolan idag.'' skrek mamma nereifrån och jag suckade medans jag satte mig upp i sängen. Jag ställde mig upp och sträckte på mig och sen gick jag in i garderoben och tog nya kläder på mig. Jag tog min mobil från nattuksbordet och min väska från golvet. Det skulle ändå kännas bra att gå till skolan idag.




''Gumman, innan du sticker till skolan. Den nya Elle tidningen kommer idag, bara så du vet!'' skrek mamma från köket, ''Okej'' skrek jag omedvetet att jag ens fick vara med i den.
När jag kom till skolan fick jag massor med blickar på mig. Dom var inga hat blickar, mer undrande blickar. ''Nu när du är kändis borde du väl vara hemskolad'' kom Eddie fram till mig och sa samtidigt som han skrattade, ''Vafan pratar du om?'' frågade jag irriterat. Han visade tidningen och jag förstod, min intervju och mina bilder hade kommit med. Jag var fan på första sidan.

Efter att halva skoldagen hade gått, och jag hade fått minst tusen blickar till, så gick jag hem. Jag orkade verkligen inte vara i skolan om det skulle vara såhär.
''Mamma, jag är hemma nu.'' skrek jag när jag kom in genom dörren. ''Vad gör du hemma nu?'' frågade mamma undrande, ''Jag ville inte få fler blickar än dom jag fick idag, typ, så jag gick hem.'' sa jag surt och gick upp på mitt rum. Jag satte igång lite musik, och började dansa runt på rummet samtidigt som jag städade. Tillslut var mitt rum skinande rent och jag blev stolt. Jag satte mig ner på golvet och kollade om jag hade nått kul under sängen. Jag drog fram en gammal affisch... På Justin Bieber.





''JUSTIN, JAG HAR TIDNINGEN DÄR HON TJEJEN ÄR MED!'' skrek Kenny när han kom springandes med Elle tidningen i handen. Miley Miller var på framsidan av tidningen, och hon var väldigt vacker.




''Det är hon va? Hon på twitter?'' frågade Kenny nyfiket, ''Ja, det är hon'' sa jag förtrollat. Jag började bläddra i tidningen och hittade bilder på henne och en intervju. Jag började läsa intervjun, det stog om vad hon gillade. En fråga jag fastnade för var 'Gillar du Justin Bieber?' och hon svarade att jag var helt okej. Jag kände mig helt fylld av lycka. Jag hade hittat tjejen som skulle vara med i min musikvideo. En vacker, naturlig tjej. Längre ner i intervjun så förstod jag att hon egentligen var min typ. Hon hade humor, och hon verkade vara jordnära. Hon fick mig ett leénde på läpparna även fast jag aldrig hade pratat med henne.

Jag fortsatte bläddra och hittade två av dom vackraste bilderna jag någonsin sett. Den ena satt hon vid ett piano, och den andra såg ut som en helt vanlig modell bild. Hon var så naturlig och på nått sätt så smälte hon in i bilden och passade väldigt bra in. Hon var perfekt. Det kunde inte bli bättre. Hon var verkligen den tjejen jag behövde till min musik video. Jag behövde bara hitta henne med nu.




Kommentarer
Postat av: Jenna

så sjuuukt bra :D

längtar tills nästa kapitel <3

2011-10-01 @ 23:55:05
Postat av: Emma Bieber

meer jättebra

2011-10-02 @ 09:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0