if we're meant to be, we will meet again! chapter 33

Tillbaka blick från förra:

- Men vad är det? frågade Justin och kom och satte sig brevid mig och kramade om mig
- Dddom, kkkillarna äär dddddär ute iggen. stammade jag fram
- Men det är säkert ingen fara duu! sa han och pussade mig på pannan
- Nej, dom är väl inte så farliga? sa Lina tröstande
Efter ett tag när vi satt där på golvet och som satt ju i sina sjukhussängar, så hörde vi nått som small, det lät som en pistol avlåssades.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Jag kröp fram till dörren och kikade ut. OMG, detta får fan inte vara sant. Det var Linas pappa. OMG OMG OMG!!!
Jag kröp tillbaka och satte mig, och kände mig helt, Chockad.
NU SNABBSPOLAR VI LITE...
Det visade sig att det inte var Linas pappa, utan det var Selena som hade hyrt in någon för att döda oss. Selena blev häktad och sitter i fängelse nu. Och hennes ''hejdukar'' var egentligen jätte snälla, så dom började jobba på dagis.
Och sedan åkte vi hem till L.A igen
SLUT PÅ SNABBSPOLNING... + Linas perspektiv:



Nu var vi på planet hem. Skönt att komma hem till mamma och pappa. Och jävlar vilken tur att det inte var pappa, för fyfan vad jag blev chockad först.
Jag tror jag somnade ganska kvickt, nog nästan precis när vi kommit på planet. Jag vaknade när planet hade landat. Men jag själv vaknade inte, Carlos och c.o väckte mig.
Vi gick av planet och gick till rullbandet och hämtade väskorna. Sen så hade mina föräldrar kommit för att hämta mig och hela Big Time Rush, sen hade Johannas mamma kommit för att hämta Justin och henne. Vi skildes och och lovade varandra att vi skulle ringa när vi kommit hem. Vi sa hejdå och sen åkte vi.
Jag satt och kollade ut genom fönstret. Det regnade, och jag tänkte på att det bara var sisådär tre veckor kvar av lovet nu. GAAAH, JAG VILL INTE BÖRJA GYMNASIET. Jag och Johanna ska ju börja på olika med, det är ju det som är det jobbiga.
Vi kom hem och jag och Carlos gick in, först sa vi hejdå till dom andra grabbarna för mamma skulle skjussa hem dom. Eller skjussa dom till studion eller vad det var.
Vi gick upp till mitt rum och jag la mig i sängen direkt och somnade. Carlos kom och la sig brevid mig. Sen vaknade jag av att min mobil ringde. Jag kollade klockan, redan tio på kvällen? Vi kom ju hem vi åtta?! Men aja
- Aaa, det är Lina
- Tjo, vi är hemma nu,
- Varför såhär sent?
- Vi vvar på donken och åt.
- Haha, okay, men jag måste fortsätta sova nu. Byee
- Byee


Jag vände mig om och la mobilen på plats, sen somnade jag igen. Carlos låg brevid mig och småsnarkade. När jag vände mig och la mig till rätta la han armen om mig. Jag är så lycklig som har honom.
Nästa morgon vaknade jag vid tio, och vände mig om för att krama om Carlos, men han var inte där. Det låg en lapp på kudden brevid mig som det ståg såhär på
Hej sötaste
Jag ville inte väcka för du sov så sött. Men iaf, jag åkte in till stan eller rättare sagt till studion. Kommer inte hem förräns ikväll!
Älskar dig! / din Carlos <3





AAAWWWWWWW. jag älskar honom!  Jag måste ringa honom och berätta det!
Det tog några singnaler innan det svarades, men det var inte han som svarade. Det var Stephen Glickman HAHAH.
- Busar ni med Carlos telefon igen?
- Ja, men han kommer här om det var nått viktigt
- Aa, denna gången är det Carlos
-  CARLOS!!!!!
- Vad är det, vad har hänt?
- Det kanske är bäst om du sätter dig ner..
Det blev tyst i andra ändan av luren, det funkar
- Vad var det då? frågade han ledsamt
- Jo, det är bara det att. JAG ÄLSKAR DIG MEST I HELA VÄRLDEN, OCH DU FÅR ALDRIG LÄMNA MIG!!
- Hahah naw, jag kommer aldrig lämna dig!

Vi pratade en stund, sen la vi på och jag gick ner och åt frukost. Jag satte mig i soffan och tittade på tv. Sen ringde min mobil, sen stog Johanna, lika bra att svara


- Aa det är Li.. mer hann jag inte säga innan Johanna började skrika
- LINA!!!!!!!!





------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



WTF? Vad hände nudå?


Kommentera! :d






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0