if we're meant to be, we will meet again! chapter 24

Tillbaka blick från förra:

- Ditt falska äckliga svin, sa jag och smällde han på kinden
- VA? skriker han
- Ja, du kysste Selena, ditt otrogna äckel. Och vet du? Nu får jag inte tag på Lina, tack vare dig...



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Oh my God, VAR FAN ÄR LINA?! Jag måste fan hitta henne, annars kommer jag typ vara död inombords föralltid! Detta är fan sjukt. Carlos är fan sjuk i huvudet. Jävla otrogna äckel.
Jag gick bort till Justin

- Justin!! sa jag
- Vad är det? sa han lite halvt oroligt
- Lina är borta, Carlos gjorde det igen. HAN FUCKING STRULADE MED FUCKING SELENA JÄVLA GOMEZ. skrek jag
- Ta det lugnt, vi kommer hitta henne! sa han och kramade mig
- Hur i helvete ska jag kunna ta det lugnt när min bästa, absolut bästa vän är borta?! Jag blir så trött och irriterad på detta. Nej, nu jävlar ska vi köra iväg och leta efter Lina.
- Du måste lugna ner dig om vi ska leta efter henne! Och ja, vi kan köra nu. sa Justin och tog min hand

Vi gick ut till bilen och hoppade in. När vi hade kört i runt i en timme, så ringde min mobil. Jag tog upp den snabbt i hopp om att det var Lina, men när jag tittade på skärmen stog det ''Christian!:]''. FAN, vad ska jag göra nu. Jag tittade på Justin och han tittade på mig, och sen ner på mobilen.

- Svara! Det kanske är nått viktigt? sa han och skrattade till lite
- Är det okay för dig då? sa jag och kollade osäkert på mobilen
- Det är klart? Du får prata hur mycket du vill med honom, sålänge du inte glömmer mig! sa han och blinkade

Jag klickade på 'Svara' och böjade prata med han

- Aa det är Johanna
- Hej, det är Christian. Vad gör du?
- Åker bil, själv?
sa jag samtidigt som jag log lite smått mot Justin
- Typ inget, vem åker du med?
- Han har inget namn för tillfället. HAHA, nej jag skojade bara. Han heter Justin.
- HA-HA.. Very funny.. just kidding. Men jag måste dra nu, vi hörs! hejdå
- Hejdå.

Jag la på och tittade ut mot vägen igen. Var fan kan Lina helt seriöst vara? Jag börjar fan bli orolig som in i nu. Var kan hon vara?! GAAH. Om Carlos aldrig hade kysst Selena, hade detta aldrig hänt. Allt är fan hans fel. Och jag vet att hon inte kommer ta tillbaka honom nu. Jag, gaaaah. Jag vill bara veta var hon är just nu..

- Vad tänker du på? frågade Justin och tog min hand
- Jag.. vet inte riktigt. Jag vill bara veta var Lina är. AAAHH, jag är jätte orolig. Tänk så har nått hänt med henne?
- Tänk inte så negativt! sa Justin och log

Vi åkte hem till mig efter tre timmars letande. Och på tre timmar, borde vi ju ha hittat henne. Men det gjorde vi inte. Vi gick in i mitt hus och jag poppade popcorn och sen satte vi oss vi tv:n och kollade på nån film som gick.. Efter ungefär två timmar, så var filme slut och jag gick upp och hämtade min data sen gick jag ner igen och satte mig i soffan. Jag var inne på twitter och grejade med allt möjligt. Jag tittade upp från datan och tittade på Justin. Han låg och snarkade lite smått. HAHA, vad sött. Nu var klockan halv tre på natten och Justin sov som en stock. Men jag fick verkligen inte somna, jag skulle vänta uppe tills jag visste att Lina var säker igen! Efter en stund slumrade jag till, men vaknade med ett rysk av att någon öppnade dörren. Jag tittade försiktigt över armstödet...




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Vem stog där? ;o



Kommentera!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0