if we're meant to be, we will meet again! chapter 23

Tillbaka blick från förra:

Det kan inte va han. Sen när killen vänder sig om, så stannar mitt hjärta. Det gick i tusen små bitar. Han gjorde det, igen...



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Han gjorde det igen, HAN KYSSTE SELENA! Varför gör han det om han vill förklara det hela tiden. Och såklart så började jag gråta. FAN. Logan och James kom och skulle gå ner där nere, och då gick förbi mig, och dom såg att jag grät. Typiskt..

- Lina vad är det? frågade dom båda och såg förvånade ut
- Ja men gissa, sa jag och pekade ner mot honom.

Sen sprang jag ner och sprang ut därifrån, jag bara sprang. Jag vet inte vart, jag bara sprang.
Min mobil ringde tusen gånger, men jag varken svarade eller ringde tillbaka.

Johannas perspektiv:

VAFAN, varfan är Lina?! Hon kan ju inte?! Sen tittade jag bort mot Carlos och då blev jag rasande.

- Ditt falska äckliga svin, sa jag och smällde han på kinden
- VA? skriker han
- Ja, du kysste Selena, ditt otrogna äckel. Och vet du? Nu får jag inte tag på Lina, tack vare dig...


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Det blev ett pytte litet. Bara en liten fortsättning..

HAHA xD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0