if we're meant to be, we will meet again! chapter 18

Tillbaka blick från förra :

En sak jag tänkte på va att jag inte ville somna, för Ryan och Chaz skulle åka tillbaka till Canada imorgon. Men vi kommer ju liksom ses igen, dom är ju trotts allt mina bästa vänner. Och sen somnade jag.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Nästa morgon vaknar jag av att det känns som någon sitter och tittar på mig, och mycket riktigt. När jag öppnar ögonen så sitter Justin där och tittar på mig och ler.

- Och var ler du åt? sa jag med lagom morgon trött röst
- Dig, du är så fin när du är naturell, utan smink och med lite halvt lockigt hår, sa han och fortsatte le

Jag skrattade till och tittade på klockan. Den var tio i tio. Undra var dom andra är

- Har du ätit frukost än? frågade jag Justin sen
- Nej, jag tänkte att jag väntar tills du vaknat. sa han och han log fortfarande
- Aaaw, det hade du inte behövt. Men var är dom andra?
- Dom åkte in till stan, så vi är hemma själva.
- Kan vi inte ner och packa ner lite mat i en korg då typ och gå till stranden och äta?
- Jo, det kan vi. sa han

Jag gick upp och tog mina ljusblåa slitna shorts och ett linne och en beige tunn kofta över. Sen gick vi ner och fixade lite mat och la det i en korg sen gick vi hand i hand till stranden. En grej jag tycker är konstigt, varför är det inga paparazzis? Det är visserligen skönt, men varför kommer dom inte hit? Eller vet dom inte att Justin är här? Hmm.. Strunt i det. Vi gick till en perfekt plats och la ut filten på marken och sen satte vi oss och åt. Det var mysigt att bara sitta där och kunna njuta av livet med en man tycker om!

- Så, vad ska vi göra idag då? frågade Justin sen och log
- Typ, haha. Jag vet inte. sa jag och sen blev det tyst en stund, och sen frågade jag, Vet du?
- Nej, vadå?
- Jag skulle kunna bo på stranden i hela mitt liv, för det är så mysigt här, sen ställde jag mig upp och gick en bit bort, och upp på bryggan. Jag antar att Justin trodde jag skulle hoppa ner där ute igen för han kom springandes mot mig, men sen tog han min hand och vi stog där och kollade ut över vattnet. Han höll om mig, allting var så perfect tills Mike, och hans ''coola'' gäng kom. Great.
- Justin, kom vi går, jag vill inte vara kvar här längre
- Varför inte? frågade han och såg fundersam ut
- Vad tror du? Dom går i min klass och förstör bara för alla, dom ska alltid kommentera allt och alla med, så snälla, vi går.
- Aa, okej, sa han och tog min hand, och så gick vi hem.

Men jag kände hela tiden att dom var bakom oss, det var as räligt.

- Justin, dom går bakom oss. Vad ska vi göra? sa jag oroligt
- Ta det lugnt, Kenny står där borta vid bilparkeringen till ditt hus, kom vi springer dit! sa han och skrattade

Dom började med springa efter oss men när dom kom fram och skulle springa in på tomten efter oss, så såg dom Kenny. Dom såg verkligen livrädda ut och sprang där ifrån.

- HAHAHAHAHA, såg du deras miner? HAHAHAHA. skrattade jag
- HAHA, ja. sa Justin


Linas perspektiv:


Undra om Johanna har vaknat än. Jag kanske borde ringa henne
Det gick några signaler innan hon svarade

- Aa det är Johanna
- Hej det är Lina, wazzup?
- Nej inget, kom precis hem från stranden med Justin. Själv då?
- Typ inget, går lite i stan. Haha, jag skulle egentligen bara se om du var vaken
- Haha, jadå. Btw, när kommer ni hem?
- Typ snart tror jag. Men jag måste gå nu, Hejdå så syns vi sen!
- Puuuuuss

Nu gick vi vidare i stan, efter en halvtimme frågade jag

- Är det någon mer än jag som är trött?
- Haha, ja. Jag är aaas trött, sa Ryan och Carlos

Dom andra ignorerade mig totallt. Men sen gick vi iallafall till bilen och körde hem till Johannas hus.
Idag skulle Ryan och Chaz åka tillbaka till Canada med. Skit

- Ryan&Chaz, ska ni packa era grejer nu när vi kommer in?
- Ja, vi hade tänkt det, sa dom med ledsna miner

När vi kom in satt Johanna och Justin och spelade Fifa och Johanna vann. Det märktes att Justin var en dålig förlorare, HAHA.

Nu hade Ryan och Chaz packat sina grejer och vi skulle köra dom till flygplatsen. När vi var på flygplatsen hoppade vi ur bilen och in till där man väntar. Dom checkade in sina väskor och det var brottom för planet skulle nästan precis åka nu, det fick bli ett snabbt hejdå och sen gick dom till gaten. Vi åkte tillbaka hem och nu var det bara jag, Johanna, Christian, Justin och Carlos. Willow&Jaden åkte på morgonen. Vi hade verkligen inget att göra, så vi satte oss och spelade tv spel hela dagen lång.







----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ja, spela Fifa hela dagen är väl inte fel?


Kommentera :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0