if we're meant to be, we will meet again! chapter 26

Tillbaka blick från förra:

Jah tog på mig det och sträckte lite extra på mig, sen ringde jag Justin. Men han stog redan där med sin bil. Och det var massor med fans där med. Härligt att komma till honom och komma ifrån allt annat..


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag gick av planet och gick och hämtade mina väskor, sen gick jag till Justin och kramade om honom hårt och sen kysste jag honom. Jag hoppade in i bilen och samma gjorde han och sen körde vi iväg. Nr vi kom fram vid hotellet var det ännu fler fans där. Men det gör mig inte så mycket, jag är glad att dom stöttar honom och hjälpt honom komma såhär långt! Jag gick in till hotellet och Justin följde med, men då stoppade jag han
- Eey, du kan ju inte lämna dina fans där ute, helt själva?! Ta med dig Kenny ut så kan jag åka upp till vårat rum. Jag behöver ändå sova
- Om det är okay för dig, så visst! sa han och pussade mig på kinden
Jag tog min väska och gick in i hissen och åkte upp till vårat rum. När jag kom in, var det helt underbart vackert. Jag gick runt i hela rummet och sen hittade jag sovrummet och gick in där, ställde väskan och sen la jag mig i sängen. Jag hade nästan precis somnat när mobilen ringer. Great.
- Aaa det är Johanna
- Det är Lina. Var är du?
Jag svarade inte utan bara lyssnade på om hon skulle säg nått mer
- Hallå? sa hon sen
- Jo, aa
- Var är du? Jag har ringt hem till dig hela dagen men din mamma har bara sagt att du inte är hemma. Så var är du?
- Okej, jag är med Justin.. sa jag lite tyst
- Har du åkt till Hawaii? Varför sa du inget?!
- Du umgicks ju ändå så mycket med Carlos, så varför inte?
- Men, du kan ju inte sticka utan att säga nått?

Jag orkade verkligen inte snacka med så jag klickade henne, även om det kändes hemskt. Att klicka sin bästa vän, men jag gjorde det. Jag gick upp från sängen och gick och duschade istället. Jag hoppade in i duschen, sen rakade jag benen, smörjde in mig, tog på min en söt klänning, lockade håret, tog på lite maskara och satte en blomma i håret med en klämma. Sen, det viktigaste, mina solbrillor. Nu var jag klar till max!
Jag gick in i hissen och precis när dörrarna öppnades kom Justin in från entrén. Jag tänkte att jag skulle skrämma honom lite, så jag gick ut ur hissen och gick bakom fotöljerna, sen gick jag bakom honom och hoppade på honom. Han själv hoppade till och vände sig sen om. Han tog av sig sina solglasögon och tittade på mig från topp till tå
- Wow.
- Vadå? Är det nått som är fel? sa jag och tittade ner på mig
- Nej nej nej nej! Absolut inte, snarare tvärtom, du är jätte vacker! sa han och kysste mig
- Haha, aaaw. Du är vacker! sa jag till honom
Vi gick upp till vårat hotell rum, och jag saknade verkligen Lina, men jag störde mig så fruktansvärt mycket på att hon spenderade så mycket tid med Carlos hela tiden. Hon var verkligen aldrig med mig, så nu ska hon fan få kännas hur det känns.
Linas perspektiv:


Men vafan, varför händer detta? Fast hon kanske har rätt ändå, jag kanske umgås med Carlos lite för mycket. Men, jag älskar ju han och än så länge, så umgås vi ju faktist bara som vänner. GAAH. Jag hann inte att tänka på mer innan min mobil ringde. Det var Carlos
- Aa det är Lina
- Hej, det är Carlos. Jag bara undrar om du vill gå på bio med mig nu ikväll?
- Visst, vilken film? Skräck eller komedi eller kanske romantik. frågade och på det sista så skrattade jag till lite
- Hmm. Välj själv, fast jag vill helst skräck. sa han och skrattade lite
- Haha, okaj då.. Det kan väl bli en skräckfilm dåååååå. skrattade jag

Vi la på och jag gick in i duschen och sen fixade jag till mig. Jag tog på mig en söt klänning och lockade håret lite, sen tog jag på mig maskara och smsade Carlos
* Haay du. Är du klar? / Lina ;) *

Det tog inte lång tid innan jag fick svar
* Hey, jodå, jag är klar, om du är klar så kan jag komma och hämta dig nu! / Carlos ;] *

* Ja, du kan hämta mig nu. kram *

Jag tog min mobil och sprang ner. Jag fick ett sms när jag var i trappan. Det var från Johanna.
* Haay Lina. Du.. Alltså jag är så ledsen att jag bara stack, att jag inte sa nått! Och jag förstår att du hatar mig just nu. Och det är okej, men du måste få veta att du är min bästa vän, och som en syster, och syskon bråkar! Och, Jag älskar dig! <3 / Johanna. *

Aaaaw.
* Hey Johanna. Du, allt är egentligen mitt fel, för jag umgås så mycket med Carlos nu, att jag inte äns har tid med någon annan. Förlåt! Och jag älskar dig med! <3 / Lina *


Precis när jag skickade iväg det smset, så tutade en bil utanför. Det var Carlos. Jag sprang ut till bilen och hoppade in.
Han bara glodde på mig
- Hej? sa jag osäkert
- Woww. Oj förlåt, Hej! sa han sen med världens största leénde
- Vad var det med dig när jag hoppade in?
- Du var bara så vacker!
Jag bara skrattade och sen åkte vi till bion. Vi bestämde film. Haha, jag visste egentligen inte vad han bestämde gör någon film, jag bara höll med, och så tog vi en till sist! Vi gick in i bio salongen och satte oss. Och vi fick en tvåmanna soffa. Efter halva filmen, var det as läskigt, och jag hade händerna för ansiktet och jag vände mig mot Carlos ibland, sen kände jag hans arm runt min axel och jag tittade upp mot honom, och så....

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bled Lina och Johanna vänner igen? Och vad händer med Carlos och Lina?




Kommentera ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0