if we're meant to be, we will meet again! chapter 30

Tillbaka blick från förra:
WAZZZZAAAA. skrek jag i luren
- Men aj, hej du. Vi har fått reda på vilka det var som förde bort tjejerna, eller inte vilka det var som förde bort dom, utan vem det var som planerade och bestämde det....


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------



- VA? Vem eller vilka är det då?
- Selena...
- VAAAAA?! Varför?!
- För hon är en avundsjuk dålig människa..
- Men, varför mot oss?
- Hon älskade mig innan, sen blev hon avundsjuk när jag och Johanna blev tillsammans, sen likadant så trodde hon väl att hon kunde bli tillsammans med dig, både för att göra mig avundsjuk och för att hon älskade eller älskar dig? Vad vet jag. För hon blir jävligt arg och siggi när hon inte får som hon vill.
- Well. Okay, men vi synes väl idag?
- Jadå, konse... Juste, det blir ingen ikväll. Scooter tycker jag har jobbat för mycket, så han ville att jag skulle vila istället..
- Aja, men då hörs vi senare idag då. Chiao
- Byee


Direkt när jag la på öppnade Lina dörren från toan. Hon hoppade upp i sängen och satte sig med täcket över sig.
- Vad ska vi göra idag då? Kan vi inte umgås med Johanna och Justin? frågade hon efter en stund
- Jo visst. Det blir ingen konsert ikväll, så vi har hela dagen framför oss. sa jag sen
- Ja, jag ringer Johanna med en gång!! sa Lina och tog sin mobil och gick iväg
Johannas perspektiv:



Jag vaknade av att nån ringde.. Kära Gud, JAG BEHÖVER MIN SKÖNHETSSÖMN!!!! Men jag svarade iallafall
- Aaa vem är det och vad vill du?
- Det är Lina, och jag vill att vi ska umgås idag
- Men Lina, det är mitt i natten
- Johanna, klockan är elva
- Ja, det är mitt i natten för mig. Hejdå
* klick *

Hoppas inte hon blir sur nu bara. Haha. Nu skulle jag somna igen, men jag kunde inte, eftersom jag kände att Justin låg och kollade på mig, plus att det kändes som andra med stog och kollade på mig. Jag vände mig om så jag låg på rygg, och ja.. Mycket riktigt så stog Pattie där, Scooter, Kenny. ALLA STOG OCH KOLLADE PÅ NÄR JAG SOV.
- Men vafan?! frågade jag lite halvsovande
- Du måste stiga upp nu. sa Pattie och ryckte av mig täcket och alla bara skrattade
- Jag vill inte!! sa jag och tog fast i madrassen när Kenny började dra mig i fötterna
Tillslut så ställde jag mig upp och skulle precis gå ut till det lilla köket i hotell rummet när jag bara föll ihop, bakom det halstora bordet med lådor i. Great.. Dom gick och letade efter mig och skrek på mig, men jag orkade inte svara, så jag såg till att jag somnade om, även om golvet var kallt. Sen kom det nån och skakade i mig, jag tittade upp, och det var Justin och han hade tårar i ögonen och när jag tittade upp så kramade han om mig. WTF?!
- Och vad är det med dig om jag får fråga?
- Du bara låg här, trodde fan du var död. Det var precis som du inte andades,
- Jag trillade först ihop, och när jag ändå var nere på golvet tänkte jag att jag kunde somna om. I smyg eftersom ni inte visste var jag va. sa jag och skrattade och ställde mig upp
Sen gick jag in i sovrummet och drog på mig ett par blåa jeans shorts och ett linne med en jeans shorta över. Sen gick jag ut i köket och på golvet satt fortfarande Justin, och bara glodde. Hmm.. Den grabben har problem.
Jag tog vad jag skulle äta och gick och satte mig i soffan bland dom andra människorna. Dom sa att dom gick runt och letade efter mig i allafall i en halvtimme.. Ooops. Mah bad..
Efter att jag hade ätit klart gick jag ut till diskbänken och ställde skålen, och Justin satt fortfarande på golvet. VARFÖR SITTER HAN BARA DÄR?!
- JUSTIN?! skrek jag
- VA? JA, VAD ÄR DET? sa han och log mot mig och jag räckte min hand till honom, men istället för att jag drog upp honom, drog han ner mig
- Haha, det var meningen att jag skulle dra upp dig ju, sa jag och låtsades att bli ledsen
- Du behöver träna lite stumpan, sa han och pussade mig på pannan, men jag räckte bara ut tungan till honom
Jag reste mig upp och det gjorde Justin med nu, han gick och satte sig i soffan och jag gick in i sovrummet och tog min mobil. Det ringde, så jag småsprang till den
- Du har kommit till Johannas telefon
- Haha, hej Johanna. Vi möts nere i lobbyn om tio
- Okay, seeya
- byee guurl

Jag la på, och tog med den ut till Justin.
- Justin vi ska ner till lobbyn och träffa Lina och Carlos nu. KOOOOOOOOMMMMMMM
- Okay, kommer sweetie
Vi tog hissen ner och vi gick ut och satte oss i fotöljerna som fanns där, det kom fram fans ibland och frågade om autograf och en bild, och självklart så ställde han upp på det, så gulligt.
Efter fem minuter såg jag Lina och Carlos komma springandes i trappan, sen såg jag en tjej stå med nått i handen som var bundet i trappan. Det var ett rep, ett snöre eller nått liknande. Lina och Carlos såg inte det. HELVETE
- AKTA, FÖRFAN, SLUTA SPRING!! skrek jag, men det var försent
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vad händer här nu? Vem är tjejen?!


Kommentera!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0