if we're meant to be, we will meet again! chapter 29

Tillbaka blick från förra:

Jag gick ut och kollade, men såg ingenting. När jag gick ut lite längre så såg jag däck märke i asfalten och när jag gick längre så låg staketet ner också, varfan är dom?!



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag sprang in igen, och sa att Lina och Johanna var borta. Carlos som drack vatten satte vattnet i halsen och spottade och hostade
- Va sa du?! sa han när han hade hostat klart
- ATT DOM ÄR BORTA!!! Kenny, vi kör, vi måste hitta dom
Just i den minuten ringde min telefon, jag tittade på skärmen vem det var. Det var Johanna!
- JOHANNA!! skrek jag
- Ja, Justin. Snälla skrik inte. Vi blev tagna av några random människor, dom gjorde oss inget förrutom att dom kastade av oss, för dom sa att vi var fel personer.
- Men var är ni då?
- Typ, vid början av statsvägen
- Okej, vi kommer och hämtar er direkt!

Gud vilken lättnad att dom är oskadda. Vi stack till bilen och jag berättade var dom var. När vi kom fram låg dom i gräset och pekade upp mot himlen. Haha, dom hade det säkert jätte bra.
Jag och Carlos, och dom andra med förstås, sprang ut till dom
- LINA, JOHANNA!!!! skrek allihopa
- HEEEJ!
- Är det säkert att dom inte gjorde något alls? frågade Carlos Lina
- Ja, dom var faktist jätte snälla. Dom lämnade oss $200 som förlåt för besväret. HAHA
- Va?! Seriöst? sa vi och skrattade
- Helt seriöst. sa dom
- Alltså, fattar ni hur oroliga vi har varit? Vi va fan aaaaas oroliga att nått hade hänt  er!
- Men ta det lugnt, vi lever ju. Men visst, lite läskigt var det
Nu tog vi dom till bilen och så körde vi till hotellet. Mamma kom springandes för hon hade ju också varit jätte orolig om ifall om att Johanna och Lina hade skadats. Hon sprang fram till dom och gav dom varsin stor kram! Sedan berättade hon även att hon hade ringt till arenan vi var på och bett dom att byta bakdörr. Dom skulle ha gjort det snart i två månader. Sega jävlar. Jag och Johanna gick till vårat rum och gick och la oss direkt, och Carlos och Lina gick till sitt rum.
Carlos perspektiv:




Fan vad lättad jag är över att Lina och Johanna är hos oss igen!
När vi precis hade gått in i vårat rum, så vände sig Lina om, och kramade mig. Länge stog vi där och bara kramades, sen tittade hon upp på mig och våra läppar möttes. Hon avslutade kyssen och gick och bytte om. Ett vanligt och simpelt linne och ett par mjukisbyxor kom hon in med i det lilla vardagsrummet. Hon satte sig i soffan brevid mig, och tillslut la hon sig ner med huvudet i mitt knä. Jag satt och kollade på tv:n, men jag kände att Lina låg och kollade på mig och när jag tittade ner på henne vände hon snabbt huvudet till tv:n igen. Haha,
Efter ett tag, så somnade Lina. Och jag visste inte vad jag skulle göra nu. Skulle jag väcka henne eller är det elakt? Jag bestämde mig för att väcka henne iallafall
- Lina, älskling? Jag ska gå och lägga mig nu, ska du följa med?
- Mmh, bär mig. sa hon och kollade på mig lite halvt
Jag tog upp henne i min famn och gick in till sovrum och la henne på sängen. Hon drog av sina mjukisbyxor och kröp in under täcket och somnade igen. Jag gick in på toan, borstade tänderna och sen gick jag med och la mig.
Nästa morgon vaknade jag av att Lina låg och tittade på mig, när jag tittade på henne så kundej ga inte hålla mig för ett litet skratt, och hon såg direkt orolig ut
- Vad är det som är kul?
- Ditt hår står åt alla håll och kanter
- Men. sa hon och gjorde en ledsen blick
- Men jag älskar dig ändå!
- Hihi, jag älskar dig med! sa hon och pussade mig på munnen och sen gick hon in till toan
Jag tittade på henne hela tiden tills hon stängde toa dörren. Jag är så lycklig som har henne. Och den kommer vara vi föralltid! Ja, det kommer det!
Mitt i mitt tänkande ringde min mobil, det var Justin
- WAZZZZAAAA. skrek jag i luren
- Men aj, hej du. Vi har fått reda på vilka det var som förde bort tjejerna, eller inte vilka det var som förde bort dom, utan vem det var som planerade och bestämde det....



----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vem var det som hade planerat det?


kommentera! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0