if we're meant to be, we will meet again! chapter 28

Tillbaka blick från förra:

När vi kom in på hotellet, möttes vi av fem riktigt glada människor. Det största leéndet på läpparna.
- FAN VAD JAG HAR SAKNAT ER!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


- Vi har saknat er med, som fan! Ja vafan, nu när ni är här ska vi ju inte stå och slöa i lobbyn. Kom Lina, vi går upp och tar på oss bikini, det är trotts allt fortfarande sol ute. sa Johanna
Vi gick upp och tog på oss bikinis och sen stack vi till stranden. Vi låg där ganska länge, sen kom killarna och gav oss en överraskning. EN SPANN MED ISKALLT VATTEN, PÅ OSS BÅDA!!!
- VAFAN GÖR NI!? ställde vi oss båda två upp och skrek
- Kastade vatten på er. sa dom och skrattade
Johanna och jag sprang mot dom och jagade dom tills vi stannade upp och det började blixtra. Fint, nu var paparazzis här med. Jag och Johanna sprang och tog våra grejor och sen tog jag Carlos hand och Johanna tog Justins och vi sprang iväg till hotellet igen. Man får helt seriöst inte vara ensam nånstans typ.
Jag och Johanna gick in till vårat rum och klädde på oss andra kläder, och sen bar det iväg till konserten. Vi snackade jätte mycket om det i limon och ja. Vi hade kul. Justin hade fixat så att Big Time Rush skulle vara förband åt honom, fett snällt tyckte jag.
När vi var framme vid arenan så hoppade vi ut ur limosinen och utanflr var miljontals av fans. Både fans till Justin och Big Time Rush. Awesome
Vi gick in i arenan och dom hade en soundcheck. Medans jag och Johanna stog där nedanför scenen och bara kollade på dom.
Klockan blev sex och dom presenterade Big Time Rush och sen steg dom upp på scen. Dom körde sina låtar, sen var det Justins tur upp på scen. När Big Time Rush gick ner från scenen, så gick Carlos sist, och snubblade antagligen på nått sät och voltade ner på trappan och satte sig på rumpan på golvet. Alla bara stog och skrattade åt honom
- HAHAHAHAHAHHAH, din klant. sa James samtidigt som han höll på att vika sig dubbel av skratt
- HA-HA. Jag är ingen klant, det var bara golvet som inte tyckte om mig. sa Carlos och reste på sig,
Man hörde Justin prata och titta ner mot oss
- Min buddy trillade nog precis ner för scen trappan, jag ska bara se hur det är med han. One minute! sen kom han lite snabbt och frågade Carlos, Hur gick det? haha
- Det gick bra, så du kan gå upp till scenen och sjunga igen! sa Carlos med ett flin
Justin gick upp på scenen igen och började sjunga. När han var klar, hade han ett sånt litet tal för sina fans! Det gjorde faktist mig lite tårögd, för det var verkligen fint!


Johannas perspektiv:

Justins tal till hans fan var fan as fint! Helt otroligt att han kunde komma på ett sånt tal.
När han var klar, kom han ner från scenen och gick in i omklädningsrummet och skulle byta om. Jag och Lina behövde lite luft, så vi gick ut och dörren stängdes. Vi gick ner och satte oss på en liten trappa, sen hörde vi typ nått som brakade eller small till lite, och sen såg vi en skåpbil komma i fullfart. Vi snabbade oss upp till dörren igen och försökte öppna den, men den hade gått i baklås. Great. Vi bankade allt som vi kunde, men ingen kom och ''räddade'' oss. FAN
Nu kom bilen ännu närmare och vi bankade, slog och sparkade på dörren. VARFÖR I HELVETE ÖPPNAR DOM INTE?! Nu var bilen bakom oss och två män hoppade ut ur den och slängde in oss i i den. Fan, shit, HELVETE. Vafan ska vi göra nu?


Justins perspektiv:

När jag kom ut ur omklädningsrummet efter att ha bytt kläder, så var varken Johanna eller Lina där. Jag gick bort till Carlos och dom andra grabbarna och började snacka med dom
- Eeey, vet ni var Johanna och Lina är? frågade jag sen
- Nej, eller jag tror dom gick ut
- Okay, då går jag och kollar där ute då
Jag gick ut och kollade, men såg ingenting. När jag gick ut lite längre så såg jag däck märke i asfalten och när jag gick längre så låg staketet ner också, varfan är dom?!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommer dom att hitta Lina och Johanna? Och vem är det egentligen som har bestämt det här med att ta dom? Hmmm..


Kommentera! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0