if we're meant to be, we will meet again! chapter 42

Tillbaka blick från förra:


Så alla fyra åkte och träffade varandra. Dagarna gick och dom umgicks hela tiden. Sen blev det julafton och den spenderade dom tillsammans med allas familjer, det inkluderar, Carlos familj, Linas familj, Justins familj och Johannas familj. Efter julafton så gick det några dagar sen blev det nyår som också spenderades tillsammans. Sen gick det några veckor, och sen blev det Alla Hjärtans Dag!


----------------------------------------------------------------------------------------------------


Alla hjärtans dag! Carlos perspektiv:


Hmm.. Jag vill överraska Lina, men med vad?
Jag satt i soffan och tänkte på det, en go stund tills telefonen ringde. Jag flög upp ur soffan och svarade
- Wazza det är Carlos
- Yo Carlos, det är Justin. Det är ju alla hjärtans dag idag, sååå.. Om vi skulle gå på dubbel-dejt?
- Ehm.. det där lät.. mer hann jag inte säg innan Justin började prata igen
- Jag menar, dubbel-dejt som i att du och Lina, och jag och Johanna. Men det fattade du väl, right? det sista sa han lite oroligt, fast på skoj
- Ja, jag fattade det. Men sure, det går väl bra! Men.. Vad ska vi göra?
- Jo, vi går först på bio, sen på resturang, och sen åker vi upp till Hollywood skylten.
- Sure, det blir nice. Vi hörs senare! Jag ska faktist umgås med Lina lite nu
- Yeah, vi hörs senare!


Sen när vi hade lagt på så gick jag och gjorde mig iordning, sen åkte jag till affären. Jag gick in och köpte en röd ros. Jag gick ut ur affären och ner till bilen. Sen körde jag hem till Lina, hon visste inte att jag skulle komma, så hoppas att hon inte sover nu bara.
Jag parkerade bilen och sen gick jag upp till dörren med rosen bakom ryggen. Jag plingade och hon kom och öppnade. Hon hade nog precis vaknat för hon såg väldigt nyvaken ut.
- Hej sötan! sa jag
- Hej älskling! sa hon och kysste mig
- Jag har en grej till dig!
- Vadå? sa hon med ett stort leénde på läpparna
- Här. sa jag och gav henne rosen
Hon började le och kramade om mig.
Hon stack upp på sitt rum och klädde på sig, sen kom hon ner igen och vi gick ut lite. Det var lite kallt, men ändå helt behagligt. Vi gick en stund, sen ringde min mobil, det var Justin
- Yess?
- Ja, du vi åker ut 18.00, just so you know
- Sure, synes då! Hejdå
- Byee.


Lina tittade undrande på mig men vi fortsatte gå. Sen gick vi hem och tog min bil och körde hem till mig. Vi satte oss och tittade på en film. Ingen av oss visste riktigt vilken det var, men vi tittade i vilket fall som helst på den. Det var riktigt mysigt, bara jag och hon.
Justins perspektiv:


Johanna är här hos mig nu, och allting kommer gå som jag och Carlos har bestämt. Detta kommer bli bäst. Min tjej, och våra bästa vänner! Inget kan slå detta!
Vi tittade på film. Sen efter en stund gick jag ifrån, för jag skulle upp och hämta rosen jag inhandlat till henne. Hoppas hon blir glad
- Johanna, jag har en present till dig!
- En present? Jag älskar presenter, sa hon och man kunde riktigt se glorian på hennes huvud
- Kom här då, sa jag och skrattade
Hon började se osäker ut, men kom till mig ändå. När hon stog ungefär tio centimeter ifrån mig, så tog jag fram blomman. Jag tror hon blev glad, för hon kramade om mig hårt och sen stog vi där i cirka fem minuter tills Johanna sa
- Justin..
- Ja?
- Jag älskar dig, mest i hela världen!
- Aaaww, jag älskar dig med, mest i hela världen!
Vi gick och satte blomman i vatten, och sen var klockan kvart i sex, REDAN?!  Tiden går verkligen snabbt! Jag messade Carlos
* Showtime. Ta med Lina till bion, och glöm inte ögonbindelen till senare! /  bieber *

Det tog inte lång tid innan han svarade, ett kort svar
' Sure, ses snart / carlos *

Jag gick bort till Johanna, och tog hennes hand. Vi gick ut till bilen och och satte oss.
- Så, ska vi köra nu? frågade jag
- Yess. Men förresten, vart ska vi?
- Det där i mot, är en överraskning.
Jag startade bilen och vi körde iväg till bion. Vi gick in till biografen och valde film. Det fick bli Kiss&Tell.
Vi gick in och satte oss, och filmen började. Allt annat folk som var inne på biografen, förrutom vuxna då, tittade inte så mycket på filmen, utan mer på oss. Tillslut blev jag lite trött på det
- Heey, vi är här för att titta på filmen, right? Ja, det är jag och min flickvän och våra vänner med, så se oss som vanligt folk bara! sa jag och skrattade till lite
Alla tjejer vände huvudet och tittade på filmen, men jag såg då och då att dom tittade bak igen. Haha, gulligt ju.
När vi hade tittat klart på filmen så åkte vi till en kina resturang och åt där. Sen gick vi ner till bilarna igen och hoppade in.
- Nu, innan vi kör så vill jag att du sätter på dig denna ögonbindelen
- Jaha, okej. Men varför det?
- Det är en överraskning! sa jag och blinkade
Jag startade bilen och körde. Strax bakom våran bil så var Carlos.
Vi körde och vi körde och vi körde.
Johannas perspektiv:


GAAH, vart ska vi egentligen? Det kändes som om vi åkte i timmar, och det var jätte tråkigt. Men jag och Justin satt och pratade, och jag försökte få honom att försäga sig, men det gick bara inte.
- Skiner solen? frågade jag bara för att ha nått att prata om
- Ja, det gör den. Jag tror faktist det är ganska varmt ute.
- Okaj. Asså du Justin, kan du inte bara säg vart vi ska?
- Nej, det kan jag inte, då blir det ju ingen överraskning.
Vi åkte lite till och sen stannade bilen. Justin sa till mig att stanna kvar i bilen, och jag gjorde som han sa. Sen kom han andra sidan om och öppnade dörren för mig, och jag gick ur bilen.
Sen hörde jag att det kom en bil  till, det var nog Carlos och Lina då.
- Nåå tjejer, är ni beredda?
- JAA!! skrek vi båda två
- Okej, on three! One, two... THREE!!
Dom drog av oss ögonbindlarna och vi blev helt ställda, båda två! Vi var vid HOLLYWOOD skylten!!!! OMG.
- Är detta verkligen sant? Är vi verkligen här? FAN VAD AWESOME. skrek jag
- Yess, vi är här.
Vi gick upp till själva skylten, och den var enorm. Och med enorm menar jag verkligen ENORM!!
Vi stog där uppe och tittade ut över utsikten, det var vackert. Sen vände jag mig om, och kysste Justin. Jag var så lycklig att jag hade honom!
Linas perspektiv:


Jag kan inte fatta att vi är vid Hollywood skylten, det är ju helt awesome! Vi stog där ett tag och kollade på utsikten. Jag sneglade på Johanna och Justin ibland, och dom stog bara och kysste varandra, och sen kysste jag Carlos med. Han är fan den bästa man kan tänka sig. Han är alltid så.. Underbar på alla sätt och vis! Gaah, jag älskar verkligen honom!
Vi stog där ett tag och bara kollade på varandra, djupt in i ögonen. Det var sååå romantiskt!
Vi stog där ett tag till, och precis när vi skulle gå ner till bilarna igen, så hörde vi en röst vi kände igen. Eller, det var inte bara en röst, utan typ tre eller fyra, när vi vänder oss om så står Sean Kingston, Christian&Caitlin och Jaden&Willow där. HAHA, mer underbara vänner får man leta efter.
Dom hängde med ner till bilarna och åkte med oss till Johannas place, sen åkte vi till stranden, vi tog med oss filtar och sånt så vi inte frös. Sen satt vi där, och bara hade det bra. Tillsammans!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aaaaw vilken gullig dag!


Kommentera! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0