Liar or Lover? del 2 - Is this real love? - Chapter 14 -

''Jag tror inte på dig.'' sa jag, ''Jag kan inte tro på dig. Det går inte Justin. Du är så jävla elak och falsk mot mig. Och jag orkar inte med att ha en kille som det.'' fortsatte jag, ''Du pekar ut fel och brister på mig, ingen är felfri'' skrek jag till sist. Justin kramade om mig och jag hörde honom snyfta, ''Du kanske inte tror på det, men det är sant.'' sa han. Jag ryckte mig loss från hans grepp och gick ut på balkongen. Klockan hade nu blivit halv 9. Solen sken rakt in i sovrummet.

-

''Justin, Selena är här nu'' skrek Pattie nereifrån. Jag vände mig om och kollade undrande på Justin och himlade med ögonen. ''Det är inte som du tror'' sa Justin och la handen på min axel. ''Nej, det är aldrig som jag tror'' sa jag och tog mitt block och gick iväg. Justin suckade och gick ner.





Selena formligen slängde sig i mina armar och kysste mig. ''Jag har saknat dig så mycket!'' sa hon och kramade mig igen. Precis då kom Miley ner. Hon låtsades som ingenting, ''Ah, du måste vara Miley. Justin pratade jätte mycket om dig!'' sa Selena och släppte taget om mig och gick till Miley. Miley log mot henne och dom gick iväg och pratade. ''Tror du det blir nya 'Tjej ligan'?'' frågade Scooter och blinkade mot mig. ''Njae, eller. Jag vet inte.'' sa jag och suckade.
''Selena, skulle vi gå till stranden nudå?'' frågade jag efter att dom hade snackat och tagit bilder. ''Ja.. Vill du följa med Miley?'' vände sig Selena om mot Miley igen och log. ''Visst. Om ingen har emot det..'' sa Miley och kikade på mig, ''Absolut inte!'' sa Selena och tog hennes hand och så gick dom ut. ''Detta kommer bli en lång dag.

Vi gick vid en sjö, och då kom det massor med paparazzis. Miley gick bakom mig och Selena. Jag och Selena gick hand i hand, men jag kollade bak på Miley och tyckte synd om henne att den enda hon kunde gå med, var hennes mobil, ''Kom här'' sa jag och räckte henne min hand. Hon kollade osäkert på den först, men tog den sen. Miley gick fortfarande och smsade, och jag blev väldigt nyfiken på med vem.




''Vem smsar du med?'' frågade jag sen, ''Ingen särskild'' sa hon och fake log och la ner mobilen. Hon släppte mig hand och gick iväg och tog upp mobilen mot örat. Jag hörde henne säg typ, 'Men det är lugnt, vi kan ses snart. Puss' eller nått sånt. Hon kom tillbaka och log igen, ''Ska vi fortsätta då?''

-


När vi kom hem så gick både Selena och Miley upp på mitt rum. Och jag stannade kvar där nere. Antog att dom ville sitta och snacka lite själva.





''Justin är såååå snygg'' sa Selena och skrattade. ''Visst är han. Önskade han var min'', sa jag och suckade medans jag tog ner håret från knuten jag hade uppsatt. ''Han har sagt att han önskade att du var hans med. Han tycker om dig, väldigt mycket Miley!'' sa Selena menande. ''Hur ska jag kunna tro på det? Så många gånger som han har sårat mig?'' frågade jag henne.

Jag och Selena träffades första gången idag, och är redan som syskon, som bästavänner. ''Du är så sjukt underbar, Selena. Du är som en syster för mig!'' sa jag sen och kramade henne. ''Aww. Du med Miley!'' sa hon och log. Jag la mig i sängen och kollade upp i taket. ''Ska vi ta några foton?'' frågade hon sen, ''Ja'' sa jag och log stort.
Vi tog ett par bilder, men det var bara några som blev bra. En la vi upp på twitter.



Under bilden på TwitPic skrev jag som text, ''Bestie, @SelenaGomez <3.''

Vi fortsatte dagen med att sitta vid datorn och göra silly videor och sånt. ''Mja, det kanske är lite dax för mig att gå ner till Justin och prata lite. Det var ju egentligen därför jag är här'' sa hon och skrattade. ''Gör så. Men säg till innan du åker, jag vill säga hejdå'' sa jag och log. Hon lämnade rummet och jag tog fram kameran, och kopplade in den i datan.
Jag la upp en bild till på TwitPic, och under den skrev jag, ''Liar or Lover?''


Kommentarer
Postat av: elena

super bra

2011-12-10 @ 23:49:45
Postat av: Cherry

Jättebra :D <33

2011-12-11 @ 22:36:26
Postat av: Anonym

meer superbra

2011-12-13 @ 22:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0