Till alla fina läsare!




Okej, förra inlägget, var också ett sånt här jobbigt och onödigt.. Men jag vill bara att ni ska veta, att det har vatt sommarlov, jag har velat leva livet lite. Vara ute och sånt.
Jag är jätte ledsen att det har varit dålig uppdatering. Och jag börjar skolan imorron. Och när jag har börjat skolan, så kommer det bli bättre uppdatering! Jag lovar det!
Jag älskar er alla jätte mycket, och tack för att ni faktist läser!



Liten update: Kapitel fyra är ute, om ni inte har sett det. Bloggen cepar lite så aa.
++++ att det kommer komma upp ett ikväll, eller jag ska försöka så det kommer upp ett till ikväll, så ja!
En grej till till alla läsare! När ni kommenterar, så blir jag peppad att skriva, och det känns liksom kul att skriva, men när ni inte kommenterar, så känns det, alltså det blir tråkigt. så aa.

Kommentarer
Postat av: Ida

DIN KOMMENTAR ÄR SÅ JÄVLA MAWJEQ83478Q3490Q#w#%w%vVVVC65/&/¤%24 W3¤ GFGDGdGR UUUUNNNDDDEEERRBBAARRAAAA <3 JAG ÄLSKAR DOM <3

2011-08-17 @ 18:39:05
URL: http://biebsordie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0