My Teenage Life -Chapter 2- No.

När vi hade kommit in i staden, så gick Kenny och dom andra livvakterna nära oss för att det inte skulle bli några överfall eller nått.
Vi gick runt i affärer och snackade med fans och allt möjligt. Vi hade riktigt kul. ''Jag måste dra nu buds.. Men vi hörs sen!'' sa Ryan och kramade om oss, och sen stack han. ''Vi sticker hem nu.. Det börjar bli drygt att gå runt i samma affärer hela tiden nu, och det snöar igen. Jag vill inte att det ska vara snöstorm när vi ska ut till bilen'' gnällde Nicole, ''Jajajajajajajaja, sluta gnäll nu. Du ville ju att det skulle snöa?'' sa Kenny och började skratta när vi var påväg till bilen. ''Ja, för att jag skulle kunna få pengarna av Alfredo.. Sen tänkte jag att snön kunde smälta igen'' sa hon och suckade.

När vi gick iväg till bilen, så var det massor med is på vägen. Nicole och Selena stannade och åkte runt på den lilla fläcken. Till sist hörde vi bara ett rop ''AAAAJJJ''. Vi kollade ut genom bilfönstret och där låg både Nicole och Selena på marken och skrattade. Dom reste sig upp, och hoppade in i bilen dom med.
Påvägen hem, så kollade jag bak i backspegelen då och då. Och varje gång, satt Nicole och Christian och tisslade och tasslade. Dom måste vara på g..

När vi kom fram till biuussen igen, så sprang Nicole in först, och satte sig i soffan och inte långt efter så kom även Selena. Jag och Christian gick tillsammans in. ''Säkert att du inte gillar någon?'' frågade jag igen, och nu tror jag han fattade vad jag menade. ''Du undrar alltså.. Om jag gillar Nicole? Right?'' sa han irriterat, ''Well.. Alltså. Ja.. Okej, ja det gör jag.'' sa jag sen, ''Aa, men det kan jag svara på direkt. Nej, jag gillar inte Nicole.'' sa han surt och sen gick han in. Hoppas han inte blev siggi nu bara.
Väl inne i bussen, så började alla snacka och sånt. Och vi hade det riktigt trevligt. Christian satt inte alls nära Nicole denna gången.





''Ja, och så är ju Christian och Nicole tillsammans med nu.'' hörde jag Scooter säga. Jag förstod inte riktigt vad som precis hade hänt, tills jag tittade upp på Justin. Han min var obeskrivlig.
Jag ställde mig upp och sprang ut från bussen. Jag sprang så långt jag kunde. Jag hörde hur dom andra från bussen skrek efter mig. Men jag sprang bara.
Jag kan inte fatta det, min egna PAPPA, som lovade att inte säga något om det, sa att vi var tillsammans. Fast vi var ju inte ens tillsammans. Vi var ju bara på g. Men ändå. Min EGNA PAPPA!?.

Jag satte mig på en bänk, som var utanför arenan, som Justin skulle ha konsert i imorgon. Jag tänkte på hur det var att faktist vara så stor som han är. Att behöva ha, nästan hela jordens befolkning som älskar honom. Jag tror aldrig jag hade klarat av att ha en sån press på mig.

Efter ett tag, när jag hade suttit där på bänken och bara tänk, och fällt några tårar. Så hörde jag fotsteg vid sidan om mig och när jag kollade upp, så stog Justin där. Han hade en orolig blick men samtidigt så varm.




''Hur är det?'' frågade han samtidigt som han satte sig på bänken. ''Dåligt.'' sa jag, och jag kunde inte rå för att släppa en tår ner för kinden. ''Kolla på mig'' sa Justin sen. Jag tittade upp försiktigt, han torkade bort mina tårar, ''Varför berättade du inget innan?'' frågade han och kollade mig djupt i ögonen. ''Jag var väl rädd, att du skulle bli sur. Inte för jag vet varför. Och jag är ledsen Justin, att jag inte berättade.. Du är min bästavän, och jag berättar allt för dig. Så förlåt.'' sa jag och började gråta ännu mer. Justin kom och satte sig brevid mig och kramade om mig. Jag älskade att känna hans värme, att känna hans andetag, och att höra hans hjörta dunka. ''Varför dunkar ditt hjärta så snabbt?'' frågade jag sen, ''Det dunkar så snabbt, för att jag är med en jag tycker om, en jag tycker om väldigt mycket.'' Jag kolldade upp på Justin, och han flashade sådär lugnt med sitt leénde. ''Tycker.. Du om mig? Alltså.. Mer än som, vän?'' frågade jag chockat, ''Aa, det gör jag. Men du har ju Christian,'' sa han och kollade bort mot bussen. ''Justin sluta.. Det jag och Christian har är inget speciellt. Det känns inte ens som om han tycker om mig, det känns bara som han vill få mig i säng.'' sa jag och ryckte i Justins axel.
Han vände huvudet mot mig, och kollade mig djupt in i ögonen. Jag kände hur han kom närmare, och hur hans andetag nuddade mina läppar, och just när han skulle kyssa mig, så skriker Ryan, ''AWW C'MON, VI HAR LETAT ÖVERALLT EFTER ER!''.
Justin tittade på mig lugnt, och jag besvarade hans leénde med ett leénde själv.

Jag och Justin reste på oss från den där bänken och gick tillsammans bort till Ryan som stog och, hoppade. ''Varför hoppar du?!'' frågade jag och skratta, ''För att ni ska bli på bättre humör. Christian har åkt förresten,'' jag kollade ner i marken och tog upp tummen och drog bort en tår. ''Gråter du?'' frågade Ryan sen, ''Nej.. Jag fick nått i ögat, typ.. Tror jag''. Jag kollade på Justin, och han log bara.

När vi kom fram till bussen, kom både Carin, Scooter och Pattie utflygandes och kramade om oss båda, ''VAR HAR NI VARIT?! FÖRSTÅR NI INTE HUR OROLIGA VI VAR?!'' skrek dom i kör. ''Ta det lugnt mamma, och pappa. Vi behövde prata.. No biggie,'' sa jag och gick förbi dom in i bussen. Jag gick direkt till sängs och la mig ner. Det var skönt att sträcka ut sig.

Klockan hade du blivit halv 3 på natten. Alla sov. Selena hade tagit flyget till vart hon nu skulle.
Jag låg och kollade upp i taket. Det var bara jag och Justin som sov i denna delen av bussen. Sen vände jag mig om, och kollade mot Justins säng. Han låg där och små snarka. Jag satt och tittade på honom, i iallafall 10 minuter. ''Ser du nått du gillar?'' frågade sen Justin, och jag hoppade till, ''Jag trodde du sov?'', sa jag, ''Jag trodde du med sov. Men sen såg jag dina ögon skimra, så då tänkte jag. Hon är vaken'' sa han och skrattade lite.

Han ställde sig upp, och gick över till mig säng. Han hade bar överdel och ett par baseball shorts på sig. Han satte sig ner på min säng kant, och sen slängde han upp fötterna med så han satt i skräddar ställning. ''Hej'' sa han gulligt. Han förflyttade sig ännu en gång, och denn gången, så han låg brevid mig. ''Du vet.. Du är riktigt söt Nicole. Och när jag säger riktigt söt, så menar jag, riktigt riktigt söt!'', ''Naw, du är så sjukt gullig Justin. Och.. Du är söt du med!'' sa jag och log.

Justin tände en liten lampa, så vi såg varann.
Han drog på sig mitt täcke, och hans arm slank runt mig. Han drog mig närmre honom, ''Är detta okej för dig?'' frågade han sen osäkert och släppte taget lite. ''Det är helt okej'' sa jag och kramade om honom. Att får känna hans bara överkropp var något jag fick rysningar av. Han var så varm.
Justin tog upp mitt ansikte, så jag tittade mot honom, och sen, kysste han mig.



Kommentarer
Postat av: Ida

Länkad! <3

2011-08-12 @ 13:22:06
URL: http://biebsordie.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har en dagens blogg tävling... skulle vara kul om du ville vara med :D

2011-08-12 @ 18:58:56
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/
Postat av: jasmine

sv : Grymt, har lagt till dig nu! Säg gärna till när du lagt till mig :D

2011-08-14 @ 01:49:47
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0