Här får ni ett litet ''smak prov'' på den nya :).

Den nya novellen, ska heta ''My Teenage Life''.

Och den kommer handla om det här:

Jag heter Nicole Braun och jag är 15. Min mamma heter Carin Braun och pappa heter Scooter Braun och han är manager till självaste Justin Bieber. Varje tjejs stora dröm är att få vara tillsammans, eller vara bästavän med han. Jag har en av dom egenskaperna, jag är bästavän med honom.
Så ja, mitt liv är rättså komplicerat. Jag älskar Justin, han är en stor förebild till mig, och jag är en stor Belieber. Den ända skillnaden med mig och andra Beliebers är det faktum att jag faktist känner Justin. Jag är kär i honom precis som nästan alla tonårstjejer. Men jag kan inte visa det för honom. Det skulle kännas så skumt att bli tillsammans med den som min egna pappa är manager till.
Och jag skulle ändå inte kunna bli tillsammans med honom eftersom han har ju Selena.
Både Selena och Justin är egentligen som syskon till mig, och jag älskar dom båda två. Folk säger alltid att Selena inte bryr sig om sina fans, det gör hon. Hon ligger och nästan gråter varje natt för att hon är så lycklig och stolt över sina fans som gör allt detta för henne.

Vidare till nästa sak nu.. Jag är inte som alla andra tonårstjejer. Jag går inte i vanlig skola. Jag har aldrig fått uppleva att gå i en riktig skola eftersom jag har varit hemskolad hela livet. Eller, inte hela livet, men sen jag var så gammal så jag skulle börja skolan. Livet rullar på för mig, som för alla andra. Jag blir äldre och allt sånt.
Men sen till den jobbigaste punkten. Jag är hemskolad, så jag har knappt några vänner. Jag har typ 5 stycken, men det är bara en av dom som jag kan berätta exakt allt för. Hon heter Madison. Hon är också så galen i Justin, fast hon är ju inte hyper när hon träffar honom.
Även fast jag är bästavän med min tonårskärlek, så är mitt liv inte enkelt. Jag mår dåligt, jag har problem. Jag är en människa.


_____________________________________________________________________________________


Dock så kommer det vara mer som händer och drama osv :). Och hon som kommer vara Nicole, kommer vara bilder på Jasmine V :). Hoppas ni kommer gilla det :).

Stay Tuned! :).


(Jag håller på med den nya designen nu :'3).

Kommentarer
Postat av: Olivia ♥

sv: ja, jag tycker den är jättebra :D <3

2011-08-04 @ 23:28:44
URL: http://kungenolivia.blogg.se/
Postat av: Alice

OMG, FAN VAD BRA! GÖR ETT NYTT KAPITEL, NUUUU!

2011-08-05 @ 02:23:47
Postat av: Ida

Photoshop vettu! :) Har du det? Så kan jag förklara :)<3

2011-08-07 @ 16:58:28
URL: http://biebsordie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0