if we're meant to be, we will meet again! chapter 48

Tillbaka blick från förra:


När vi var klara så sprang Lina upp och tog sin telefon och sen stack vi till inspelningen. Vi gick in och sen vidare in i fika rummet. Där stog Enrique.


-------------------------------------------------------------------------------



OMG, kan detta vara sant? HELT SERIÖST?!
- Hey, är det du som är Lina? Hörde att du tyckte om mig. kom han fram och sa till mig och blinkade med ena ögat
- Ehm, alltså.. eh, asså, ja, sa jag och log och blev generad
Enrique bara skrattade till och blinkade en kom till, och jag vände mig mot Carlos och han såg avundsjuk ut. Snälla.
Vi gick till inspelnings platsen och började spela in. Enrique och Carlos skulle tävla om mig, varför egentligen? Haha, nåväl, inspelningen gick jätte bra och alla var väldigt väl bemötande mot Enrique, allting var jätte bra!
I den här tävlingen med vem som skulle vinna mig, vann Carlos, för jag hade inte velat spela in nått med en annan kille när min ordinarie kille tittar på. Usch nej.
Efter inspelningen åkte vi hem. När vi kom innanför dörren så kändes det verkligen som hemma.
Jag gick upp till rummet och la mig i sängen, sen kom Carlos
- Jag är nere och tittar på tv om det är nått
- Okej
- Och du?
- Ja?
- Jag älskar dig!
- Jag älskar dig med, du är finast i hela världen!
- Ja, jag är finast.. Men du är finare än finast!
Carlos gick ner och jag tog fram min mobil och började titta på bilder. Massor med bilder med mig och Johanna. Gud vad jag saknar henne. Gud Lina tänk på nått annat, snälla! Men nej, det gick inte. Jag började stor tjuta och jag visste inte vad jag skulle göra. SLUTA RINN DUMMA TÅRAR, SLUTA!!! Men det gick inte. Jag måste ringa henne!
Det tog några singnaler sen svarade hon
- Aa det är Johanna?
- Johanna, jag saknar dig så sjukt så det inte är sant!
- L-L-Lina? Är det du?
- Ja!
- FAN VAD JAG SAKNAR DIG! FÖRLÅT ATT JAG INTE HAR RINGT DIG, SNÄLLA FÖRLÅT MIG!
- Vadå förlåt? Det är väl lika mycket mitt fel? Jag ville iallafall att du skulle veta att jag saknar dig som fan!
- Jag saknar dig med, som in i. Jag saknar oss.
- Jag saknar oss med, alla minnen, allt. Kommer du ihåg i början av förra sommarlovet, när jag ringde dig och sen kom jag hem till dig? När vi träffade Justin för första gången, När du fixade hit Big Time Rush. Allt vi har gjort tillsammans kommer alltid leva kvar, aldrig bli glömt eller något sånt. För när vi säger föralltid, så menar vi det med!
- Lina, jag älskar dig!
- Jag älskar dig med!
- Men jag måste verkligen gå nu, men vi får höras snart igen!
- Ja, hejdå


Jag ringde henne, det var jobbigt men skönt att höra att allt är bra med henne iallafall.
Nu blev det kväll och jag gick ner till Carlos och sa till honom att jag gick och la mig. Han följde med mig upp och sen la vi oss. Jag låg innerst och låg med ryggen mot Carlos sen kände jag hans varma bröst mot min rygg. Jag var trygg.
På morgonen vaknade jag av att solen lös in i fönstret. Jag sträckte på mig och gick upp ur sängen.
Denna dagen kommer bli toppen!
----------------------------------------------------------------------------
Jahapp..


Mycket litet, I know.. men kommentera anyway! :D <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0