if we're meant to be, we will meet again! chapter 54

Tillbaka blick från förra:


Johanna bad Justin komma över, så jag bad Carlos med att komma över.
Efter tjugo minuter kom båda två och vi tittade på film. Och allting var som det var meningen att det skulle vara.



--------------------------------------------------------------------------------------------



Allting är verkligen som det ska vara nu. Även fast jag fortfarande är lite besviken, så kan jag inte rå för att jag är en lyckligaste personen i hela världen! Jag har verkligen allt.
Efter typ halva filmen ringde Justins mobil och han gick iväg och svarade. Sen kom han tillbaka

- Jo, Johanna, vi skulle egentligen åkt hem till L.A imorgon igen. Men Scooter ringde och sa att vi skulle åka med Big Time Rush till Sverige,
- Okaj, sure. Men skulle du inte ha en konsert i Sverige snart då?
- Jo, men vi åker dit då med!
- Jajajajajajaja

Jag och Carlos bara satt och kollade på dom, för dom lät verkligen som ett gammalt par. HAHA
När filmen var slut så ringde Carlos till resten av Big Time Rush och frågade när vi skulle åka till Sverige.
Carlos kom tillbaka och berättade att vi skulle åka klockan sex imorgon bitti, så vi skulle packa nu.
När vi hade packat klart så gick vi och la oss. Men jag kunde inte somna. Jag var lite nervös. Jag menar, tänk så missar vi flyget typ. Och jag har aldrig varit i Europa innan. Är det kallt där? Borde man ha med vinterkläder?! GUD, det var så mycket jag tänkte på.
Efter ett tag somnade jag nog för jag vaknade sen igen utav att Carlos började snacka med mig

- Älskling, dax att gå upp nu
- Meeeeh
- Ja, annars missar vi flyget

Jag spärrade upp ögonen och tittade rätt upp i taket. Sen ställde jag mig upp och gick in i badrummet där Johanna stog och borsta tänderna. Antagligen stog hon i sin egna lilla värld för när jag öppnade dörren pch sa godmorgon så körde hon tandborsten över kinden

- FAN VAD DU SKRÄMS KVINNA
- Haha, godmorgon på dig med!
- HA-HA

Hon spottade ut tandkrämen och sen torkade hon bort det hon fick på kinden. Precis innan hon stängde dörren påvägen ut från badrummet gav hon mig en killerblick. HAHAHAHAH
Jag borstade tänderna och satte upp mitt hår en en tott och tvättade av ansiktet. Sen tog jag på lite smink och sen gick jag ut från badrummet. Tydligen var jag sist att ta mig väska för dom andra stog redan vid dörren men sina. Jag snabbade mig och tog min väska och min mobil och sen gick jag med bort till dörren. Vi gick ut från lägnheten och gick ner till limon som stog och väntade på oss.
När vi kom fram till flygplatsen var det massor med fans och paparazzis där. Alltså hur lyckas dom få reda på vart dom ska, egentligen?!
Jag hoppade ut först och sen kom Carlos och tog min hand, sen kom Johanna, Justin och resten av Big Time Rush ut också. Egentligen visste jag att grabbarna ville skriva lite autografer, och jag och Johanna ville också det. Men vi hann inte. Och att se ledsna fans är inte alld kul, men i detta tillfället var det tvunget.
Vi gick in i planet och satte oss tillrätta. Privat plan är nästan det bästa som finns. Iallafall just nu.
Jag satt mitt emot Johanna och snett mitt emot Justin. Carlos satte brevid mig och dom andra i Big Time Rush, satt helt enkelt någon annan stans.
Jag lutade mig mot Carlos axel och han la armen om mig. Jag små kisade mot Johanna och hon hade somnat med huvudet i Justins knä. Men vad naaaaawigt.
Efter ett tag somnade jag med och sen vaknade jag av att planet gick ner för landning. Jag tittade ut genom fönstret och det var massor med folk där. Jag tror nog aldrig jag sett så mycket folk på en flygplats någon gång.
Planet landade och våra livvakter gick ut först. Big Time Rush och Justin hittade två megafoner, och sen gick vi ut från planet. 


(Nu kommer jag skriva på engelska när Big Time Rush, Justin, Lina och Johanna säger hej till Sverige. Men när dom snackar med varandra så skriver jag på svenska och så. Om ni fattar ;p )


- HELLO SWEDEN!!!!!

skrek dom i mun på varandra. Och alla tjejer och det var faktist några killar där med, skrek bara. Vi gick mot fansen för att skriva några autografer.
Dom började snacka med oss och vi svarade på deras frågor och massa sånt.
Efter en tid på flygplatsen  begav vi oss till limon som stog och väntade på oss. Vi åkte till hotellet och även där var det fullt med fans.
Jag fattar fortfarande inte hur dom kan få reda på vart man ska på vilken tidpunkt.



Justins perspektiv:



Sverige var faktist inte så dumt. Det är inte för varmt och inte för kallt. Alltså helt lagom.
Ikväll skulle vi ha konserten och det skulle bli perfekt. Johanna skulle sjunga Overboard med mig eftersom jag inte har med Jasmine eller Jessica här. Men det kommer bli bra ändå.
När jag och Johanna kom upp på vårat hotellrum så gick Johanna raka vägen till sängen. Jag antar att hon var trött.

- Aaaw putte då, är du trött?
- Men vad tror du? Vi var uppe klockan tre inatt och åkte klockan sex. Det är jätte tidigt, så ja. Jag är faktist jätte trött

Jag gick och la mig brevid henne och tittade bara på henne medans hon blundade. Så sött.

- Du, jag är med jätte trött. Nästan varje dag, men det gör ingenting, för jag lever min dröm och det är det som betyder allt för mig. Så det är värt att vara trött. Och du, du ska sjunga Overboard med mig ikväll sen va?
- VA?
- Ja, det sa vi ju för tre veckor sen?
- Jaha, jaja. Jag blev bara lite shockad
- Okaj, men det kommer bli bra.

Klockan tickade sakta framåt och det blev dax att åka till arenan, eller Globen som den hette.
Vi gick ner till lobbyn och ut till limon, utan några bekymmer. Sen åkte vi till Globen då och sen gick vi in. Vi fixade allting. Soundchecken och allt var på sin plats. Nu var det bara att vänta tills klockan blev sju på kvällen då konserten skulle börja. Efter ungefär en timme senare började det välla in folk, och alla ställde sig till plats.
Det var väldigt mycket mummel där men ändå så var allting helt underbart.


Johannas perspektiv:


Justin skulle börja med att gå ut på scenen och göra sina uppträdande. När han gick ut började alla skrika

- HELLO SWEDEN. MAKE SOME NOISE!!!

Och då började alla skrika ännu mer, och sen började han med Favorite Girl. Efter blev det Baby, sen blev det One Less Lonely Girl och då var det en jätte söt tjej som var helt uppspelt över att få vara där uppe med honom. Riktigt gulligt. Efter One Less Lonely Girl, var det dax för Overboard. Nu var jag jätte nervös. Jag gick upp på scenen och började sjunga och nerositeten gick ner igen. Efter där så var Justins ''del'' av konserten klar. Nu var det dax för Big Time Rush. Dom gick upp och allting gick jätte bra för dom med!
Efter konserten var det dax för Meet and Greet och alla människor var jätte gulliga. Och jag såg verkligen världens sötaste kille. AH MAH GAAAAAAAWHD alltså. Haha.
Efter Meet and Greet åkte vi tillbaka till hotellet och gick till sängs.
Jag vaknade av att Justin låg och tittade mig.

- Unge sluta glo på mig, sa jag och gjorde en sur blick
- Nej, jag och är äldre än dig
- ETT ÅR JA!?!? skrek jag och kastade en kudde på honom och sen sprang jag ut till tv rummet och gömde mig bakom soffan
- Johannaaaaaaa? sa Justin men jag satt tyst hela tiden, och jag kände riktigt hur han smög. Tillslut tittade han över kanten till soffan
- AAAAAAAAAAAAAAAAAH, skrek jag
- GOTCHA!

Jag kom fram bakom soffan och kramade om Justin och sedan kysste jag honom. Sen gick jag in till sovrummet och tog min mobil och tittade om jag hade fått något sms och det hade jag, det var från Lina, jag öppnade det och det stog såhär

* heeeeeeeeeeey Johanna. Skulle bara säg att du var sjukt duktig igår. Och sen tänkte jag faktist också fråga om vi skulle kunna åka in till staden idag? xoxo Lina =)) *

Jag var faktist sugen på att åka in till stan, så jag knappade in ett svar lite snabbt

* Haha tack <3. Sure, varför inte? Var faktist sugen på att åka in och tänkte faktist fråga dig ;). kram sålänge/ Johanna*

Jag gick och tog på mig ett par jeans och ett linne, sen tog jag en hoodie över det och tog min väska.

- Justin, jag sticker ut till staden med Lina. Bara så du vet! skrek jag till honom
- JAJAJAJJA, svarade han.

Jag gick ut från vårat hotellrum och spatserade bort till Linas och precis när jag skulle knacka öppnade hon.

- Nämen hej! Jag skulle precis gå till dig, sa hon och skrattade
- Haha, jag skulle precis knacka.

Vi gick från dörren och gick ner till bilen. Vi körde in till stan och gick i jätte många affärer.
Efter ett tag gick vi in i en mobil affär för vi ville ha nya skal till våra iphones. Vi hittade två stycken som faktist var jätte söta. Sen åkte vi till BK och åt lite.
När vi var klara så satt vi och pratade en stund och sen kom den där killen jag tyckte var jätte söt in. Med en kompis.

- Lina, det är den där killen som jag tyckte var söt. Som jag såg på Meet and Greet. Och han har en kompis med sig.
- Hans kompis var med as söt ju?!
- Jajaja.

Vi satt och snackade och sen kom killarna fram till oss och började snacka med oss. Dom var trevliga.
Efter ett tag var vi tvunga att gå, för vi skulle hem igen, men vi fick deras nummer. Sen stack vi.
Hela vägen tillbaka till hotellet snackade vi om dom. Det kändes ganska konstigt att prata om någon annan än sin egna kille på det viset...


----------------------------------------------------------------------------------------------


Wohoo.. Eller?!




Kommentera! =)).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0