if we're meant to be, we will meet again! chapter 51

Tillbaka blick från förra:


Efter ett tag frågade jag om jag kunde komma tillbaka, och det kunde jag. Haha, att stå i hallen är ju inte så kul.
Vi slog på tv:n igen och nyheterna flög igång. Vi kunde inte tro våra ögon, eller öron.


------------------------------------------------------------------------------------------



Seriöst? NEJJJ!!!
Vi satt och lyssnade på vad dom sa, och dom sa såhär :


* BREAKING NEWS!!
Den kända Big Time Rush skådespelerskan Lina som har ett förhållande med den andra kända Big Time Rush skådespelaren Carlos Pena har fångats på bild en bild en med Enrique Iglesias kyssandes. Är hon otrogen mot Carlos, eller har dom helt enkelt bara gjort slut? Det finns inga beslut eller några svar i det här ännu. *

Åååh nej.

- Älskling det gör inget att det kommer på nyheterna, jag vet ju ändå att det inte är sant! sa Carlos
- Ja, du vet att det inte är sant, och Johanna och Justin vet att det inte är sant, men DOM, DINA fans vet INTE att det inte är sant, och om dom nu tror på detta, kommer dom ju döda mig om dom ser mig.
- Men, det kommer gå bra! Jag och resten av bandet kommer förklara att det inte är på detta viset! Jag lovar!
- Tack, jag älskar dig! sa Lina och kysste Carlos och sedan vände hon sig mot mig och sa. Du, när kommer Justin förresten?
- Har faktist ingen aning. Jag har berättat att jag är här i Ohio för han var ganska orolig. Men jag tror att han kommer hit på en konsert typ.. Hm... Jo, imorgon. Eller ja, han kommer nu sent ikväll!
- Okej, men klockan är ju nio, så han kommer typ vid?
- Halv ett, kanske halv tre. Jag vet inte

Just då så plingade det på dörren och Lina gick och öppnade, där stog... JUSTIN!!!
Jag sprang fram och kramade honom riktigt hårt eftersom jag hade saknat honom sjukt mycket.

- Det är helt sjukt vad jag har saknat dig alltså! sa jag och kollade upp på honom
- Jag har saknat dig med som fan! sa han och pussade mig i pannan

Vi gick in till soffan och satte oss och började prata och Justin satt bara och glodde. Han visste nog inte riktigt vad han skulle säg. Han satt bara där helt mållös. Efter ett tag när vi berättat allt, inklusive det med Enrique. Vi tyckte att det blev dålig stäming så vi satte på en film och det blev I Am Legend. Efter halva somnade jag.
Vid typ halv tre vaknade jag, låg helt själv på soffan så jag gick in till sängarna och la mig brevid Justin.
Nästa morgon vaknade jag vid halv tio. Jag steg upp och drog på mig min OnePiece. Jag gick in i vardagsrummet och satte mig framför tv:n, men där fanns ingenting att kolla på. Det var bara dom helsikes *Breaking news* som kom hela tiden, gånger om. Har dom inget liv eller?!
Jag hörde steg bakom mig och jag vände mig om, och där gick Justin

- Men, jag skulle ju skrämma dig ju. sa ha och tittade sorgset
- Mehh, jag tycker inte om när du skräms och det vet du. Kom och sätt dig istället

Han kom och satte sig brevid mig och jag lutade huvudet mot han axel. Vi satt och tittade på något helt random ändan tills Carlos och Lina kom ner från deras sovrum. Dom kom och satte sig i soffan och vi började prata om vad vi skulle göra idag. Vi kom på massor med saker, men sen kom Carlos på att Big Time Rush skulle ha en konsert ikväll och det skulle Justin med ha. Så istället för att göra något speciellt, gick jag och Lina upp till hennes sovrum och så tog hon med på sig sin OnePiece och sen gick vi ner och sen körde vi till arenan där dom skulle vara. Vi var ju alldeles för tidiga för dom höll på med att rigga upp scenen nu. Efter ungefär två timmar så var scenen klar, och alla gick upp på den. Jag och Lina gick bakom scenen och började snacka. Killarna stog uppe på scenen och snackade. Antagligen drog dom dåliga vitsar för dom stog och skrattade, och dessutom hade ingen av dom särskilt bra humor.
Det började dra sig mot kvällningen och Big Time Rush stack in i sin lough (stavning? x'd) och fixade allting. Sen hörde vi hur alla fansen började skrika där ute. Det kändes som miljontals skrik. Innan Big Time Rush började spela så började Carlos prata

- Det här ryktet som går med att jag och Lina har gjort slut, är inte sant. Och allt det här i media är inte heller sant. Jo, ja dom kysstes, men vi har redat ut det och allting blev bra!
Men, nu ska vi inte prata mer om detta, Nu ska vi rocka loss!!!!

Så började dom sjunga och spela. Alla ute i publiken hängde med och sjöng med hela tiden. Dom skrek med som in i. Sen när Big Time Rush var klara så var det Justins tur. Han steg upp på scen och alla började skrika igen.
Han började sjunga och allting gick bra.
Efter konserten så åkte vi hem. Vi gick in i lobbyn eller vad man kallar det i ett lägenhetshus och sen gick vi in i hissen och såklart så var det ingen hissmusik så Carlos började vissla. Gaah. När vi kom fram, så gick alla in och satte oss i soffan. Alla var helt slut.
Efter ett tag plingade det på dörren och Lina gick och öppnade, det var alla vattenflaskor som vi hade beställt. Hon bad någon att komma och hjälpa till så Justin gick dit. Precis efter att han hade gått ut i hallen så reste jag mig upp och lutade mig över bordet och sen vände jag mig om, och där stog Carlos och bara tittade på mig. Han kom närmare med huvudet, och *BÄAOUHM* fan, jag kysste honom. Jag vände mig bort och tittade ut mot hallen.
Lina och Justin hade sett det, fan..
Lina stog där och tittade, och sen brast hon ut i gråt. NEJ!

- Det är inte som du tror, snälla. Det var fan han som kysste mig, snälla Lina, du måste fan tro mig! Du med Justin, snälla!
- Visst är det great att ha en flickvän som går runt och kysser en av sina bästavänner. Det är väl jävla fint det.


-----------------------------------------------------------------------------------


Uh ohhh.....



kommentera! :).







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0