if we're meant to be, we will meet again! chapter 60

Tillbaka blick från förra:


- Gjorde ni allt detta bara för att jag fyller år?
- JAAAAA. skrek alla
- Aaaw, jag älskar er!

Kvällen gick och nu var vi ute på stranden med godis och grejer.
När läsken tog slut gick jag in till trädgården igen och skulle hämta mer, men då möttes jag av en syn, som jag blev lovad att aldrig se igen.


-------------------------------------------------------------------------------------------









Där stog dom. Justin lovade mig. Men han ser inte så glad ut över det heller.
Jag hostade till lite, men Justin hörde nog inte mig. Men Selena gjorde, hon tittade över axeln på Justin och gjorde en riktigt elak grimas. Då gick min stubin. Jag gick fram till Selena och drog tag henne i armen och sedan tittade jag på Justin som stog och såg orolig men samtidigt lite underhållen, sen vände jag mig mot Selena igen och kollade henne rätt in i ögonen, och bitch slappa henne. Hon tog sig på kinden och jag såg hur en tår föll från hennes kind. Hon gick iväg till sin bil och körde. Och jag vände mig mot Justin igen, och han stog och halv log lite.

- Haha, that's my girl! sa han och kysste mig
- Haha, INGEN, och då menar jag INGEN, rör min kille! För då jävlar! sa jag och kysste han tillbaka

Efter ett tag när vi hade stått och kramats om, så kom Sean och skrämde oss.

- Eeey, skulle du inte fixa dricka och sånt? frågade han och skrattade till
- Ooops, be right back! sa jag och gick in

När jag stog i köket hörde jag hur ' Eenie Meenie ' började spelas och kollade ut från fönstret och då gick Sean och Justin tillbaka till stranden och sjöng samtidigt. HAHA, awwww.
Jag tog läsken och fyllde på skålarna och gick tillbaka till stranden. Jag ställde allt på bordet vi bar ut och sen kom jag på att jag skulle gå och ta skivan som vi skulle visa.

- JUSTIN!!!!! skrek jag
- JA?! skrek han så jag hoppade till, för han stog tydligen bakom mig
- Jo, fixa till film duken så vi kan visa filmen!
- Ska bli min sköna! sa han och kysste mig

Jag sprang in och hämtade filmen och när jag kom tillbaka så satt alla på varsin stol, och Lina satt längst fram hand i hand med Carlos.
Jag satte i skivan i film grejen och sen började jag prata lite.

- Jo, allihopa, det är så att Lina fyller hela sjutton år idag, och jag.. eller rättare sagt vi som har anordnat denna festen för henne, hade tänkt att visa en liten film, om Lina!

Alla började applådera och jag satte igång filmen och satte mig bervid Lina, och sen kom Justin och satte sig brevid mig.
Filmen gick och det började med några bilder från när hon var liten.


Linas perspektiv:


ÅÅÅÅÅÅÅHNEJ!! Dom visade bilder från när jag var 1-5 år gammal, men fan vad snällt då.
Just då ville jag bara försvinna från min stol.
Jag kände att Carlos satt och tittade på mig och sen la han armen om mig, samtidigt som det kom en bild på när jag står i badkaret, helt naken med en skål på huvudet. Då flinade alla till lite, Carlos gjorde det, Johanna, Justin, Sean, Christian, Caitlin, Jasmine. I stort sätt alla.
Jag vände bara på huvudet och alla tittade på mig och jag blev röd. Great.
Vi fortsatte titta på filmen och sen kom en film jag och Johanna hade filmat in, den väckte så många minnen.
När filmen var slut, så applåderade alla, och sen ställde sig alla upp och började sjunga 'Happy birthday'. Haha, det lät bra från vissa och vissa inte så bra.

- Jag vill bara säga tack till alla, som har kommit hit för att fira mig! Ni har verkligen gjort min sjutton årsdag underbar! Tusen tack! sa jag




----------------------------------------------------------------------------------------



Wiiieee :D. Lyckat och bra :D.










Kommentera! :D.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0