if we're meant to be, we will meet again! chapter 58

Tillbaka blick från förra:


- Johanna?
- Hey, det är Soulja, när kommer ni hem från Sverige?
- Imorgon
- Bra, då kommer du till studion, så ska vi fixa lite musik och annat
- Det låter bra!
- Bra, seeya!
- Bye


Jag gick tillbaka till soffan till dom andra igen och satte mig och tittade på tv igen.
Nu var allt som det skulle vara!


--------------------------------------------------------------------------------------------



Nästa dag!


Idag är det den 19de april, och Lina fyller år. Allting är planerat och klart för festen när vi kommer hem till L.A.
Både Carlos och Lina följer med till L.A.
Jag steg upp klockan 10 för att börja packa ihop alla grejer, vi skulle sticka till flygplatsen klockan 8 för planet gick någon gång då.

- Justin, vi måste gå upp nu om vi ska hinna packa klart allt, och sen hinna med allt idag. viskade jag till honom
- Mhmm, mumlade han bara och vände på sig
- Ja, så stig upp nu!
- Nej.
- Jo Justin, du stiger upp nu! kom Pattie in och sa
- Nej mamma, jag vill inte.

Pattie gick fram till Justin och tag tog i fotändan av täcke och drog bort det från honom

- Justin Drew Bieber, nu stiger du upp! sa Pattie med bestäms röst men tjuv kikade på mig och små log lite
- Men mamma..
- Inga men unge herrn, nu går du upp!
- Jajajajajajaja. sa Justin och tittade upp på mig och gav mig en killerblick men jag skrattade bara

Han gick in på toaletten och och kom ut efter några minuter igen. Han hade dragit på sig lite kläder och hade fixat frillan, ytterst pytte lite.

- Jaha, ska vi packa ihop allting nudå? sa han, men han  kollade fortfarande surt på mig
- Ja, det ska vi.. Bara om du slutar glo surt!
- Åååh, okej då! sa han och kom fram och kysste mig
- Okej, nu kan vi packa, sa jag sen

När vi hade packat klart allting så tog jag upp min iPhone och messade till Lina


* Har ni packat och grejat klart än? Vi har packat klart och är klara för bussresan till flygplatsen x'd. xoxo. *


Det tog inte lång tid innan hon svarade


* Vi är klara nu, vi skulle precis gå utanför dörren x'd. Men vi synes antingen utanför dörrarna nu, eller nere i lobbyn! xoxo :) *


Jag la ner mobilen i fickan och gick ut ur rummet. Justin kom efter mig och sist kom Pattie som låste.
Justin tog min hand och sen gick vi ner i lobbyn. Där stog alla och väntade på oss. Kenny, Scooter, Carin, Ryan (Good), Alfredo, Lina och Carlos. Vi gick fram till dom med våra väskor och ställde oss och snackade ett tag. Sen gick vi ut till bussen och slängde in dom i luckorna.
Vi hoppade in i bussen och satte oss och spelade Fifa, jag och Lina vann överlägset.
Sen var vi framme vid flygplatsen och vi lämnade in väskorna och sen hoppade vi på planet. Jag somnade ganska kvickt och vaknade inte förräns vi var framme i L.A igen.


- Älskling, vi är hemma nu. sa Justin och kysste mig på pannan


Jag reste mig upp från sätet och sedan gick vi ut från planet. Den första jag såg när vi hade stigit av.. Var mamma


-------------------------------------------------------------------------------------



:)




Förlåt för bad update och sådant. Men det är lov och jag vill helst ta det ganska lugnt och sånt dårå. Men jag kommer såklart skriva, men det kanske kommer vara lite dålig uppdatering och sånt.

Men kommentera ! :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0