if we're meant to be, we will meet again! chapter 49

Tillbaka blick från förra:


Jag ringde henne, det var jobbigt men skönt att höra att allt är bra med henne iallafall.
Nu blev det kväll och jag gick ner till Carlos och sa till honom att jag gick och la mig. Han följde med mig upp och sen la vi oss. Jag låg innerst och låg med ryggen mot Carlos sen kände jag hans varma bröst mot min rygg. Jag var trygg.
På morgonen vaknade jag av att solen lös in i fönstret. Jag sträckte på mig och gick upp ur sängen.
Denna dagen kommer bli toppen!


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag vände mig om och tittade på Carlos, han låg och kisade eftersom solen lös i ögonen på honom. Han var så söt, och han var min, min egna.
- Goodmorning sunshine! sa han och gäspade
- Godmorgon sötaste, hur är det idag? frågade jag
- Helt okej faktist, ska bli kul på inspelningen. sa han och skrattade. Hur är det med dig då?
- Jodå, är lite trött bara. Jag går ner och gör lite frukost, kommer du sen?
- Du behöver inte göra till mig, jag gör det själv sen! sa han
- Well, okay då, sa jag och skrattade
Jag gick ner och ut i köket och sen tittade jag ut genom fönstret, det var riktigt fint väder.
Vi bodde såhär i en tvåvåningslägenhet i ett höghus. Jag vet, det lät krångligt, men ändå. Vi bor högst upp även om ''ovanvåningen'' bara har ett sovrum och en toa så kallar jag det ändå tvåvåningslägenhet. Haha.
När jag stog ute i köket kunde jag inte bestämma mig vad jag skulle äta, så jag tog ner en skål och tog lite nesquik. Jag gick in och satte mig i soffan men jag tyckte att soffan var kall, för vi hade en skinnsoffa. Så jag stack och tog min onepiece och sen satte jag mig i soffan igen. Efter ett tag kom Carlos med ner. Han hade klätt på sig sina ''riktiga'' kläder.
- Hej sunshine, igen! sa han och log och kysste mig
- Hej sötaste, igen! sa jag och skrattade lite och kysste honom tillbaka
- Sååå, har du ätit klart, så kan du sticka upp och ta din mobil så kör vi till inspelningen!
- Men, jag har ju bara min onepiece och ett linne här under?
- Ja, du har ju lixom inspelnings kläderna på platsen, right?
- Ja.. Okej, men jag sticker upp och hämtar min telefon så ställer du ut min skål? Bra! sa jag och ställde skålen på bordet och sprang upp och hämtade min mobil
- Men.. sen hörde jag inte mer
När jag kom ner så körde vi. På plats var alla. BTR gänget, Enrique, alla. Men, varför var fortfarande Enrique där? Jag gick till regissören bara för att fråga.
- Bara om jag får fråga, vad gör Enrique här fortfarande?
- Jo, alltså.. Han kommer tillbaka och vill ha tillbaka dig och sen träffas ni för att ni ska prata om det och sen vill du bara vara vän med honom men sen kysser han dig lixom.
- Han gör vadå sa du att du sa sa du?
- Han kysser dig.
OH MY FREAKING GOD! Vad ska jag göra? Är det därför Enrique tittar på mig så? Får jag säg detta till Carlos? OMG, jag måste ha friskluft.
Jag gick ut och ställde mig och tittade över alla som sprang över parkeringen. Sen såg jag en bil komma och ställa sig lite längre bort på parkeringen. Ur bilen steg... Eller det såg iallafall ut som.. Men nej det kan det ju inte vara.. Eller kan det? Kan det vara Johanna?! Hon kom närmare, och det var Johanna. JAAAAAAAAAAAAAA
- JOHANNA, ÄR DET DU? skrek jag
- JAAAAA!! LINA, JAG HAR SAKNAT DIG! skrek hon tillbaka
- JAG HAR SAKNAT DIG MED! SOMFAN!
Jag sprang mot henne och kramade om henne. Jag berättade lite vad som skulle hända på inspelningen och hon bara gapade.
- Men nej, det går inte riktigt ihop
- Nej jag vet, men jag kan lixom inte riktigt säga imot heller.
- Vet Carlos om det?
- Nej, och jag vet inte om jag får berätta heller
I samma sekund kom Carlos springande mot oss.
- Hallå, Lina, Enrique ska kyssa dig, det är fan helt sjukt?! Och hej Johanna!
- Jag vet...
- Hej Carlos, sa Johanna med ett leénde
- Vadå, visste du om det? frågade han besviket
- Alltså ja. Men jag visste inte om jag fick säg det, så jag kunde inte.
- Jaha, men då gör det inget, sålänge du inte gick med på det! sa han och pustade ut
Vi gick in i inspelningsstudion och alla hälsade på Johanna. Sen fortsatte vi och sen skulle vi börja spela in.
1 timme senare:


Okej, nu är det dax för ''kyss-scenen''. Wäääh, jag vill inte. Okej, ta dig samman nu Lina.
Jag gick ut och satte mig på bänken, och vi pratade och sen hände det. Men det värsta var att dom regisören tyckte inte den var tillräckligt bra, så vi fick göra det igen. Carlos såg inte glad ut.
Okej, nu var scenen inspelad och vi behövde inte göra det igen. Jag stog utanför min lough (stavning?x'd) och sen kände jag en hand på min axel, jag vände mig om och där stog Enrique.
- Hey, tyckte du om kyssen innan? sa han och blinkade
- Hej, ehm.. Alltså. Jag har en kille, så, det kändes obehagligt
- Jajajajaja.. Men han behöver inte veta något, sa han och kysste mig igen.
----------------------------------------------------------------------------------------------
OH MAH GAAAAAAAAHD. Detta kommer inte bli bra, right?


Kommentera! :)<3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0